1400/12/10-18:54

اجرای پروژه های سرمایه گذاری تفریحی-گردشگری بوستان جنگلی سرخه حصار

اجرای پروژه های سرمایه گذاری تفریحی-گردشگری بوستان جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای پروژه های سرمایه گذاری تفریحی-گردشگری سرخه حصار در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: یکی از سرمایه های ملی موجود در منطقه، بوستان جنگلی سرخه حصار است که با توجه به شاخص های این بوستان از قبیل منابع طبیعی، حیات وحش و زیرساخت های آن، پروژه های بزرگ سرمایه گذاری تفریحی-گردشگری سرخه حصار تعریف شده و در سال آینده آغاز می شود.  

او با اشاره به تهیه بسته های سرمایه گذاری در سه ماهه ابتدائی سال جدید افزود: بسته های سرمایه گذاری متشکل از مدارک و مستندات و مطالعات امکانسنجی و یا حتی امکان سنجی یک طرح که شامل بررسی های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی، فنی و اقتصادی است.

شهردار منطقه ادامه داد: ارزیابی صلاحیت سرمایه پذیر، مطالعه امکانسنجی، طرح کسب و کار، نحوه مشارکت و تحلیل ریسک از موارد مهم در بسته های سرمایه گذاری است که با طی مراحل آن فراخوان برای جذب سرمایه گذار انجام می شود.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه در نظر داریم پارکینگ در هر چهار درب بوستان سرخه حصار برای رفاه حال مراجعه کنندگان و گردشگران احداث کینم ادامه داد: در حال حاضرعملیات احداث دو پارکینگ در درب اول و سوم بوستان سرخه حصار به مساحت بیش از ۶ هزار مترمربع در دست اجراست در مرحله زیرسازی و پخش آسفالت و احداث دیوار است.

او تکمیل جداول و آسفالت پیست دوچرخه سواری، تکمیل اجرای دیوار مالون و پیست دوجرخه سواری، بازسازی معابر سنگی بوستان نرگس و زنبق، تعمیر و بازسازی ۷۲ آلاچیق و نصب ۴۱۴ عدد نیمکت و اجرای فاز ۲ مسیر تندرستی را از جمله اقدامات انجام شده در قطب گردشگری شرق تهران در سال جاری برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط