1400/06/11-16:44
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۱۴ تاکید کرد:

لزوم ارائه راهکارهای کاربردی در طرح های جامع تفکیک پسماند

لزوم ارائه راهکارهای کاربردی در طرح های جامع تفکیک پسماند

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه در ادامه بازدید از مناطق شهر تهران از پروژه های سطح منطقه ۱۴ بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ «حمید محسنی» در این بازدید به اتفاق مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران، «کامبیز مصطفی پور» شهردار منطقه و همراهی معاونین و شهرداران نواحی روند اجرای پروژه های اولویت دار، توسعه محله ای و میزان پیشرفت این اقدامات را بررسی و مورد ارزیابی قرار دادند.

در این خصوص از وضعیت خیابان الله اکبر، پل نیمه کاره خاوران، پل مکانیزه شهید محلاتی، خانه موزه استاد معین، بوستان سلیمانیه و آرامستان ها و میدانگاه دولاب بازدید به عمل آمد.

جلسه جمع بندی و ارزیابی عملکرد منطقه در ادامه این بازدید، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و گزارش عملکرد معاونت ها و نواحی مورد بررسی هیات نظارت قرار گرفت.

بر این اساس معاونان و شهرداران نواحی به تفکیک در خصوص اقدامات و چالش های حوزه مربوطه برای ارائه خدمت بیشتر به شهروندان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز با تاکید بر حفظ آهنگ خدمت به شهروندان، عملکرد مدیریت شهری منطقه ۱۴ را به ویژه در خصوص رسیدگی به محله ها، پاسخ و پیگیری پیام های مردمی و جلب رضایت شهروندان مطلوب و ثمربخش خواند.

محسنی همچنین اقدامات منطقه ۱۴ در میدانگاه دولاب و آرامستان های تاریخی این نقطه از شهر را فعالیت ارزشمند در حوزه ادیان و ملی برشمرد و مورد قدردانی قرار داد.

وی در ادامه جلسه بر مواردی همچون اهمیت ارائه راهکارهای کاربردی در اجرای طرح های جامع پسماند، نظافت محله ها و همچنین بهره گیری از پیوست های اجتماعی به عنوان عاملی موثر در روند توسعه و تعالی شهر و رفع موانع شهری تاکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پایان این نشست عملکرد حوزه های مختلف منطقه ۱۴ را با توجه به آمارهای ارائه شده مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همیاری و همدلی مدیریت شهری منطقه ۱۴ این روند ادامه یابد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط