1400/12/11-16:28
در جریان برگزاری ویژه برنامه "مهرآیین":

شهردار منطقه ۱۸ دستور بازسازی منزل شهید مهرآوران را صادر کرد

شهردار منطقه ۱۸ دستور بازسازی منزل شهید مهرآوران را صادر کرد

شهردار منطقه ۱۸ که به منظور تکریم از خانواده شهدا در قالب ویژه برنامه "مهرآیین" در منزل پدر شهید محمد ابراهیم مهرآوران حضور یافته بود، ضمن گفتگو با او در خصوص بازسازی منزل این شهید والامقام دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ در این دیدار صمیمانه که معاونان و مدیران شهری منطقه و مهدی تقی نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رئیس فرهنگسرای خاتم نیز حضور داشتند، یعقوب هوشیار ضمن ارج نهادن و تقدیر از جانفشانی های همه شهدا و قدرشناسی از تمامی رنج های خانواده شهدا در طی سالیان ابراز کرد: دیدار و رسیدگی و توجه به خانواده مکرم شهدا کوچکترین کاری است که می توان در مقابل رشادت و از خودگذشتگی های این بزرگواران انجام داد. شهدا با زنده نگه داشتن خط امام(ره) و انقلاب اسلامی و با از خودگذشتگی امنیت را به سرزمینشان هدیه داده اند و ما وظیفه داریم همواره قدرشناسی خودمان را به ایشان و خانواده هایشان ابراز کنیم.

مهدی تقی‌نژاد رئیس فرهنگسرای خاتم نیز ضمن قدردانی از حضور شهردار و همراهی شهرداری منطقه ۱۸، درباره اهداف برنامه مهرآیین گفت: ویژه ‌برنامه مهرآیین چند سالی است که با هدف ارج‌ نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سوی سازمان فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود و تبدیل به یکی از برنامه‌های مستمر و راهبردی سازمان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

در ادامه این بازدید برنامه سنت حسنه خانه ‌تکانی با همکاری گروه‌های جهادی انجام شد و ضمن دلجویی از خانواده معظم شهید، لوح تقدیر، تصویر نقاشی شده شهید و هدایایی دیگر به آنان اهدا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط