1400/12/13-21:21
توسط شهرداری منطقه ۱۳ همزمان با روزهای پایانی سال اجرا شد؛

آماده سازی ۱۱۰ غرفه برای دستفروشان در فلکه دوم نیروی هوایی

آماده سازی ۱۱۰ غرفه برای دستفروشان در فلکه دوم نیروی هوایی

شهردار منطقه۱۳ از آماده سازی فضای فلکه دوم نیروی هوایی برای ساماندهی دستفروشان با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اولویت معیشت و ساماندهی دستفروشان در مدیریت جدید شهر تهران گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی فلکه دوم نیروی هوایی به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین میادین منطقه ۱۳، برای ساماندهی دستفروشان در این منطقه انتخاب و سازه هایی برای فعالیت دستفروشان و غرفه داران اختصاص یافت.

او با اشاره به آماده فضای فلکه دوم نیروی هوایی برای استقرار ۱۱۰ غرفه با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال افزود: دستفروشان می توانند از شرایط ایجاد شده استفاده کرده و اجناس خود را در این غرفه ها عرضه کنند.

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد: این طرح با اولویت دستفروشان خیابان های پیروزی، دهقان و پنجم نیروی هوایی اجرایی شده و تعدادی غرفه نیز به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد.

او با بیان اینکه این طرح از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا پنجم فروردین ماه ادامه می یابد، افزود: با فراخوان عمومی، نصب بنر های اطلاع رسانی و مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام متقاضیان و ساماندهی دستفروشان اقدام تا ضمن تامین منافع کسبه و اصناف، روش مناسبی را در حوزه حمایت از دستفروشان دنبال کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط