1400/12/13-21:30
سيدفرهاد خدابخشی مطرح کرد؛

آغاز مرمت دیوارهای صوتی بزرگراه شهید خرازی

آغاز مرمت دیوارهای صوتی بزرگراه شهید خرازی

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری منطقه ۲۲ از آغاز عملیات مرمت و نصب دیوارهای صوتی ضلع شمالی بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سيدفرهاد خدابخشی در این باره اظهار داشت: آلودگی صوتی بر سلامت، آسایش و آرامش زندگی جامعه تأثیر سو می گذارد به همین منظور باتوجه به حجم بالای تردد در بزرگراه شهید خرازی نصب دیوار صوتی در اطراف شهرک دهکده المپیک، دانشگاه علامه و شهرک نمونه به اجرا در آمده است تا آلودگی صوتی تردد خودروها برای ساکنان این محله کاهش پیدا کند.

خدابخشی افزود: در راستاي رفاه حال شهروندان ساکن در حاشيه بزرگراه شهيد خرازی، این معاونت با پیگیری های لازم از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مرمت و بهسازی ديوارهای صوتی این بزرگراه را به اجرا در آمده است.

او به محل های مورد اجرای طرح اشاره کرد، افزود: در بزرگراه شهيد خرازی ضلع شمال بلوار دهكده به تعداد ۴۰ عدد و بزرگراه شهيد خرازی ضلع شمال روبروی شهرک نمونه سپاه به تعداد ۳۰ عدد مورد اجرا قرار گرفته است.

خدا بخشی عنوان کرد: بخشی از این دیوارها براثر فرسودگی نیاز به بازسازی داشته است و بخشی دیگر سرقت تجهیزات موجب شده تا مجدد شهرداری اقدام به نصب این تجهیزات کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ ادامه داد: در حال حاضر نيز ادامه فعاليت جهت نصب دیگر ديوارها در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط