1400/12/14-14:07
همزمان با روزهای پایانی سال انجام شد؛

عرضه اقلام شب عید با قیمت مناسب در ۸ روز بازار منطقه ۱۵

عرضه اقلام شب عید با قیمت مناسب در ۸ روز بازار منطقه ۱۵

اقلام شب عید با قیمت مناسب در ۸ روز بازار منطقه ۱۵ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با روزهای پایانی سال برای رفاه حال شهروندان عرضه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با روزهای پایانی سال ۸ روز بازار منطقه شامل شنبه بازار مشیریه، یکشنبه و چهارشنبه بازار شاهد، دوشنبه بازار مسعودیه و شهرک بروجردی، سه شنبه بازار کیانشهر، پنج شنبه بازار مسعودیه و شب بازار زیر پل بعثت در سایه رعایت پروتکهای بهداشتی ساماندهی شد.

به گفته او؛ با هدف ساماندهی دستفروشان منطقه، هزار و ۸۲۲ دستفروش فعال در روز بازار ها؛ از سوی اداره ساماندهی در سامانه سامان بازار ثبت نام شدند.

استرابی افزود: اختصاص غرفه رایگان به زنان سرپرست خانوار معرفی شده از سوی اداره بانوان و نیز تخفیفات ویژه برای قشر های کم برخوردار و معرفی شده از سوی اداره بهزیستی از جمله خدمات این ۸ روز بازار به دستفروشان است.

او با اشاره به اینکه استقرار دست‌فروشان با در نظر گرفتن رعایت فاصله ایمن در مسیر تردد افراد برای پیشگیری از شیوع بیماری الزامی است بر نظارت بر رعایت بهداشت و استفاده از ماسک برای همه فروشندگان تأکید کرد و گفت: در روز بازارها استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان و یا روش پرداخت از طریق کد پرداز در اولویت است.

بر پایه این گزارش؛ به همت اداره امور بانوان شهرداری تهران و منطقه زنان سرپرست خانوار محصولات خود را در دو بازار بوستان ولایت و بوستان گفتگو که با عنوان زنان و تولید ملی برپا می شود عرضه خواهند کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط