1400/12/15-16:39
به منظور ساماندهی مشاغل و صنایع انجام شد:

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در منطقه ۱۴

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از ساماندهی صنایع و مشاغل این منطقه با پلمپ واحدهای صنفی متخلف خبر داد و گفت: این طرح در ایام پایانی سال با حساسیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه یکی از اقدامات مستمر در راستای این طرح، بازدید و سرکشی از صنایع و مشاغل منطقه است، افزود: هدف از این اقدامات علاوه بر رسیدگی به شکایات واصله از طریق پیام های شهروندی، سامان دادن به شرایط مشاغل و کسبه به لحاظ توجه به موارد زیست محیطی و رعایت انضباط شهری با حفظ کرامت انسانی است.

سالاری پور با اشاره به اینکه این فعالیت ها به طور مستمر توسط اداره ساماندهی پیگیری و اقدام می شود، ادامه داد: پس از شناسائی واحدهای صنفی متخلف، با ارسال اخطار کتبی اطلاع رسانی می شود و درصورت عدم توجه و پیگیری اخطاریه، مورد متخلف در کمیسیون تخصصی طرح و رأی اتخاذ شده (دارای مهلت قانونی رفع نواقص) با حضور یگان حفاظت به متصدی ابلاغ خواهد شد.

سالاری پور با بیان اینکه در صورت عدم توجه واحد صنفی به اخطار، با حضور کارشناسان مربوطه و یگان حفاظت نسبت به پلمپ واحد صنفی اقدام خواهد شد، گفت: در سال جاری نسبت به اجرای رأی ۶۰ واحد صنفی متخلف از جمله در خیابان های پیروزی، شکوفه، ۱۷شهریور، لرستان، افراسیابی، عجب گل، سعیدی، نورصالحی و پرستار اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۴ خاطر نشان کرد: پلمپ واحدهای صنفی متخلف در راستای بهبود و ساماندهی وضعیت مشاغل، صنوف و نیز افزایش رضایتمندی شهروندان در راستای اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵، استمرار خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط