1400/12/16-14:25
آماده سازی کارخانجات تولید آسفالت برای سال جدید

تعمیرات اساسی واحدهای تولید آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران

تعمیرات اساسی واحدهای تولید آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تعمیرات اساسی خطوط تولید ۲۰۰ تنی کارخانجات آسفالت این سازمان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی با بیان آنکه خطوط تولید ۲۰۰ تنی(ظرفیت اسمی) کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محصول شرکت ویبائوی آلمان است، یادآور شد یکی از این واحدها ضمن تعویض درایر، سیستم فیلتراسیون، گیربکس، میکسر و الواتور اصلی مصالح، با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال مورد تعمیر اساسی قرار گرفته و هم اکنون با ظرفیت واقعی ۱۵۰ تن بر ساعت فعال است.

وی با یادآوری اینکه دیگر کارخانه ۲۰۰ تنی این سازمان در تابستان سال ۱۳۹۸ مورد تعویض بخش درایر (خشک کن) قرار گرفته است، از آغاز مرحله دوم تعمیرات اساسی این واحد تولیدی خبر داد و گفت: مجموعه قطعات میکسر، گیربکس، لوله کشی ها (مسیر انتقال قیر از فلاسک قیر تا میکسر کارخانه) و مخزن قیر کنار میکسر با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در حال تعویض و نوسازی است و تلاش خواهد شد عملیات مونتاژ قطعات مذکور تا پایان اسفندماه سال جاری به اتمام برسد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح سایر اقدامات انجام شده در زمینه مرمت و به روز رسانی کارخانجات آسفالت سازمان از برنامه ریزی به منظور تعمیرات اساسی واحد ۲۴۰ تنی محصول شرکت آمان سوییس خبر داد و گفت: تعویض الکتروموتورها، سنسورها، قطعات برقی و الکترونیکی این واحد با برآورد اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد و  بزودی شاهد تعمیرات اساسی کارخانه مذکور خواهیم بود.

به گفته حق لطفی، تعمیر و اجرای امور مربوط به نگهداری کارخانه ۱۶۰ تنی سازمان مهندسی و عمران نیز در دستور کار قرار دارد. اخیرا با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، یک استخر جدید قیر به ظرفیت ۱۲۰۰ تن برای این واحد تولیدی احداث شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط