1400/12/16-15:43
همزمان با روز درختکاری؛

۱۰۰ اصله نهال مرکبات در منطقه ۷ کاشته شد

۱۰۰ اصله نهال مرکبات در منطقه ۷ کاشته شد

شهردار منطقه ۷ از کاشت ۱۰۰ اصله نهال مرکبات همزمان با روز درختکاری و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه مراسم روز درختکاری در این منطقه که با حضور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: امسال نیز مانند سنوات گذشته با هدف ارتقا فرهنگ حفظ محیط زیست و زنده نگهداشتن طبیعت کاشت نهال با کیفیت بالا در این منطقه انجام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در قالب طرح پویش ملی ایران سرسبز و اجرای طرح درختکاری که از تاریخ ۱۵ دی ماه آغاز شد و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، بیش از هزار و ۲۰۰ اصله نهال مثمر و ۳ هزار و ۵۰۰ اصله نهال غیرمثمر در معابر اصلی و فرعی و منازل شهروندان کاشته شده است.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه در ۱۵ اسفند ماه، مصادف با روز درختکاری ۴ هزار اصله درخت مثمر در مساجد نواحی پنجگانه در بین شهروندان به صورت رایگان توزیع شد، گفت:  نهال درخت های چنار، زبان گنجشک و زیتون تلخ در طرح جدید کاشت نهال مثمر برای اولین بار در معابر این منطقه کاشته شده است.

گفتنی است در روز درختکاری ۱۰۰ اصله نهال مرکبات با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، شهردار و معاونین منطقه و جمعی از خانواده معظم شهدا در مقر فرماندهی ستاد نیروی انتظامی تهران بزرگ کاشته شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط