1400/12/16-16:11
در برنامه میز خدمت منطقه ۱۵ انجام شد؛

پاسخگویی سید مهدی صباغ به همراه مدیران ارشد شهری به مردم خاورشهر

پاسخگویی سید مهدی صباغ به همراه مدیران ارشد شهری به مردم خاورشهر

میز خدمت محله خاورشهر منطقه ۱۵ با حضور سید مهدی صباغ و مدیران ارشد شهری و منطقه ای برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این دیدار مردمی حجت الاسلام آقامیری عضو شورا و رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری، حجت الاسلام سالمی امام جمعه خاورشهر، رییس پلیس خاوران، نمایندگان ادارات برق، آب و فاضلاب، شورایاران محله و جمعی از ساکنان محله خاورشهر حضور داشتند.

بنابراین گزارش، این دیدار مردمی روز شنبه ۱۴ اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نبی اکرم(ص) در محله خاورشهر برگزار شد و مسئولان حاضر ضمن ارائه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در این محله، پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی شدند.

شهردار منطقه ۱۵: ایجاد تحول و ساماندهی در محور امام رضا و ورودی شهر تهران

سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در این دیدار مردمی با اشاره به اینکه با حمایت شورای شهر و شهردار تهران برای اولین بار ردیف بودجه مستقلی برای محور امام رضا(ع) جهت ساماندهی گرفتیم، اظهار کرد: در سال آینده نسبت به ساماندهی ورودی تهران در محور امام رضا از لحاظ زیباسازی، نورپردازی، فضای سبز و همچنین ایجاد روشنایی بزرگراه که بسیار مهم است، تلاش خواهیم کرد تا انشاالله این محور را متحول کنیم.

صباغ در ادامه افزود: جلساتی با آب و فاضلاب استان تهران برای رفع مشکل کانال آب خاورشهر برگزار شده و با توجه به خطری که این کانال برای اهالی و مردم داشت؛ رفع خطر کانال در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیر سرپوشیده کردن کانال با هماهنگی آب منطقه ای و فرمانداری هستیم.

وی در ادامه در گفت و گو با ساکنان خاورشهر به درخواستهای آنان پاسخ داد و گزارشی از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات ساکنان محله خاورشهر ارائه داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط