1400/12/17-10:57

انتقاد علوی از بی برنامگی معاونت اجتماعی شهرداری برای اعیاد بویژه نوروز

انتقاد علوی از بی برنامگی معاونت اجتماعی شهرداری برای اعیاد بویژه نوروز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بی برنامگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری برای اعیاد پیش رو بویژه نوروز، خواستار ورود و نظارت شخص شهردار به موضوعات اجتماعی و فرهنگی شد.

یه گزارش شهردارآنلاین؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن قدردانی از کادر درمان و خدمات شهرداری برای عبور از قله پیک ششم گفت: با توجه به کاهش روند ابتلا به کرونا و عبور از قله پیک ششم قدر دان کادر درمان و مجریان طرح شهید سلیمانی و ورود مسئولانه شهردار تهران به این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت خاص جامعه در موضوعات اجتماعی و سلامت روان در دوران پسا کرونا از همه برنامه ریزان این عرصه انتظار می رود از اعیاد پیش رو و نوروز به عنوان فرصتی برای برنامه ریزی علمی با تکیه بر ظرفیت های خاص فرهنگی و مذهبی صورت گیرد.

علوی با اشاره به بی برنامگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این عرصه تاکید کرد: متاسفانه با بررسی که انجام شد چنین برنامه ای مشاهده نشد و همانگونه که همکارمان خانم شمس احسان نیز در جلسه قبل تذکر دادند، این فرصت مهم را از دست داده ایم و به قول معروف درختی که در بهار میوه ندهد بعید است که دیگر میوه دهد و یادمان باشد این اولین بهار مدیریت شهری جدید است.

وی از شهردار تهران که از خادمان عرصه فرهنگی محسوب می شود تقاضا کرد در زمان باقیمانده نسبت به برنامه های مسئولان فرهنگی و اجتماعی با تکیه بر شعارهایی که از ابتدا مطرح شده همچون خانواده محوری، استفاده از ظرفیت مشارکت مردم و تکیه برگردشگری بویژه گردشگری انقلاب، تکریم خانواده های شهدا و سالمندان ورود کرده و مجددا این برنامه ریزی را بازنگری نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط