1400/12/17-13:34
در هفته درختکاری صورت گرفت؛

آیین غرس نهال به یاد شهدای حادثه اخیر تبریز در منطقه ۱۸

آیین غرس نهال به یاد شهدای حادثه اخیر تبریز در منطقه ۱۸

همزمان با هفته درختکاری و در سالروز میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) آیین غرس نهال یاد بود شهیدان صادق فلاحی و علیرضا حنیفه زاد در منطقه ۱۸ برگزار گردید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در این مراسم که عصر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه سال جاری و در موزه شهدای منطقه ۱۸ برگزار شد علاوه بر یعقوب هوشیار شهردار منطقه خانواده های شهیدان مجید قربانخانی و اسدالله ابراهیمی، سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی نماینده نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خانواده های شهیدان سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد (به صورت آنلاین) و جمعی از معاونین و مدیران شهری و معتمدین محلی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی به نمایندگی نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری رشادتهای سرداران شهید ایران زمین، به مجموعه افتخارات شهدای نیرو هوایی و خلبان اشاره کردند و در خصوص دو شهید والامقام حادثه اخیر تبریز و رشادت ایشان و فداکاری آنها تا پای جان سخنان را بیان کرد.

در ادامه پدر شهید مجید قربانخانی نیز ضمن بیان خصایص نیک همه شهدای انقلاب اسلامی و این دو شهید از زحمات دست اندرکاران این مراسم قدرانی کرد.

همسر شهید سرهنگ دوم صادق فلاحی نیز به نمایندگی از هر دو خانواده شهید تبریزی که به صورت آنلاین از تبریز در مراسم حاضر بودند ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۱۸ برای برگزاری این مراسم یادبود عنوان کرد: با روحیه ای که از همسرم به خاطر دارم بی تردید تا آخرین نفس جان هموطنان عزیزمان را بر جان خود ارجح می دانسته و با فداکاری و ماندن در هواپیما تا آخرین لحظه مانع از کشته شدن مردم عزیزمان در حادثه سقوط هواپیما شده اند.

در پایان این مراسم هوشیار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده های شهدای حادثه اخیر تبریز ، برای  ایشان آرزوی عزت و سربلندی کرد و درکنار سایر حاضرین در مراسم دو نهال به یاد بود این دوشهید والامقام در جوار مزار شهد گمنام موزه شهدای منطقه ۱۸ غرس نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط