1400/12/20-22:30

اجرای عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد

اجرای عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد

شهردار منطقه ۱۹ از عملیات اجرایی احداث دومین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۹ در نزدیکی بازار مبل نعمت آباد با ظرفیت پارک نزدیک به ۱۷۰ خودرو خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: پارکینگ جانباز بعنوان دومین پارکینگ مکانیزه این منطقه با هدف رفع کمبود فضای پارک خودرو و ضرورت توسعه این فضا در منطقه بویژه مجاور مراکز تجاری نزدیک بازار مبل محله نعمت آباد در حال احداث است.

او مساحت حدودی زمین اختصاص داده شده به ساخت پارکینگ جانباز را ۴ هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: در حال حاضر عملیات گودبرداری این پروژه انجام گرفته و در مرحله اجرای فوندانسیون است.

هدایت خاطرنشان کرد: در پارکینگ مکانیزه جانباز فضایی برای پارک نزدیک به ۱۷۰ دستگاه خودرو (۱۵ واحد داخل پارکینگ و حدود ۱۵۰ خودرو نیز در محوطه حصارکشی شده اطراف پارکینگ) تعبیه شده که با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی بازار مبل نعمت آباد، می تواند به رفع نیاز شهروندان و جبران کسری پارکینگ در این محدوده کمک کند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ در سایر نقاط این منطقه با اولویت مجاورت در مراکز خرید و پرتردد از برنامه های توسعه محور این منطقه در سال ۱۴۰۱ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط