1400/12/21-14:53
در چهاردهمین صبح خدمت منطقه ۱۵ مطرح شد؛

محور امام رضا ساماندهی و متحول می شود

محور امام رضا ساماندهی و متحول می شود

سیدمهدی صباغ در ادامه برنامه حضور در محلات؛ ضمن بازدید از محدوده محله خاورشهر و امکانات موجود، در نشست با نخبگان و معتمدان محله به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ ضمن ابراز رضایت از بازدید از محله به همراه نخبگان و معتمدین محلی و همچنین دیدگاه نخبگان، شورایاران و معتمدان محلی در جلسه تکمیلی اظهار امیدواری کرد مردم با این محله خوب و سرزنده؛ در تلاش و سرزندگی باشند.

بنابراین گزارش، صباغ در این نشست از برنامه ریزی برای ساماندهی محور امام رضا(ع) و تحول در آن خبر داد و افزود: دغدغه ما ساماندهی این محور مهم است، بنابراین ضمن اینکه کارویژه ما در طرح استقبال از بهار پاکسازی و زیباسازی امام‌رضا خواهد بود، همچنین برای اولین بار ردیف بودجه ای برای آن ایجاد کرده‌ایم تا سال آینده محور را ساماندهی کنیم. 

شهردار منطقه در ادامه افزود: در سال اول مطالعاتی در این محور با حوزه سازمان مطالعات شهرداری تهران انجام داده و مشاورین سازمان روی این طرح کار کردند. حدود سه هزار سرویس خاک و نخاله از محورهای امام رضا و نجفی رستگار جمع آوری شده تا محور برای کارهای عمرانی و زیباسازی آماده شود.

این گزارش حاکیست، نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیر محله و دبیر شورایاری در این نشست به بیان برخی مسائل و مشکلات محله پرداختند و شهردار منطقه در پاسخ به آنان گفت: برای ساماندهی پایانه اتوبوسرانی برای سال آینده بودجه گرفته‌ایم، فرایند سرپوشیده کردن کانال خاورشهر توسط فرمانداری ری در حال انجام است، روزبازار را جابجا کردیم، در ارتباط با مشکل روشنایی معابر با مجموعه برق هماهنگی انجام می شود و دغدغه کمبود سرویس اتوبوس را با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان خواهم گذاشت.‍

نظرات

captcha

اخبار مرتبط