1400/12/21-16:15
دارالمومنین تهران به استقبال از بهار رفت؛

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تفریحی و آموزشی

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تفریحی و آموزشی

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پویش های متنوع مردم محور در محله های دارالمومنین تهران خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور در این باره گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و استقبال از بهار این برنامه ها در قالب های متنوع که در برگیرنده تمام اقشار و گروه های سنی باشد اجرایی شده و تا نیمه فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت.

وی از اجرای برنامه «بهار ایمن» با حضور آتش نشانان در محلات مختلف خبرداد و افزود: این دوره های آموزشی حضوری و آنلاین، با محوریت پیشگیری از مخاطرات احتمالی چهارشنبه پایانی سال ویژه کودکان، خانواده ها، اصناف و گروه های مختلف شهروندان برگزار می شود.

سالاری پور افزود: همچنین دوره آموزشی خانه تکانی ایمن، آموزش نگهداری از فضاهای سبز و برگزاری مسابقات با موضوع های بهاری از جمله این برنامه هاست که با مشارکت خانواده ها به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه۱۴ همچنین از برپایی کاروان شادی نوروزی در سطح منطقه خبرداد و گفت: این کاروان ها درکنار جشنواره های فرهنگی و مسابقات  ورزشی مفرح با محوریت مساجد و بوستان های منطقه برگزار می شود. 
 
سالاری پور ادامه داد: برنامه نهال دوستی که شامل درختکاری همچنین غبارروبی مزار شهدا و تکریم خانواده شهدا، اهدای کتاب و اهدای کمک های مومنانه همراه با توزیع ارزاق در بین خانواده های نیازمند، در کنار پویش هایی چون کمک به مادران شهدا در خانه تکانی عید نوروز و تقدیر از رفتگران نمونه، جوانان نخبه، خادمان و مداحان از دیگر برنامه های شاخض اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۴ است که در طرح استقبال از بهار انجام شده و تا روز طبیعت ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط