1400/12/22-16:41
با حضور بیش از ۴۰۰ نفر در قالب ۲۲ تیم ورزشی برگزار شد؛

اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران در منطقه ۱۲

اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران با حضور بیش از ۴۰۰ نفر در قالب ۲۲ تیم ورزشی از مناطق ۲۲گانه در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته، ۲۱ اسفندماه، هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان، اختتامیه سومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر و دومین دوره مسابقات داژبال دختران تلاشگر با حضور ۲۲ تیم از مراکز خیریه مناطق ۲۲گانه و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان کار شهر تهران در رشته‌های فوق به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد.

بر اساس این گزارش در اختتامیه این مسابقات در مسابقه‌ای نمادین برای ایجاد انگیزه بین این تیم‌ها، تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که به‌تازگی در مسابقات آسیایی فوتبال به جام جهانی صعود کرده، در مقابل تیم منتخب کودکان کار قرار گرفت.

▫️دراین‌باره امیر یزدی، شهردار منطقه، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این کودکان گفت: این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت ایام مبارکه دهه فجر با حضور ۲۲ تیم از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در رشته مینی‌فوتبال و ۲۲ تیم در رشته داژبال از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شد که همه تیم‌های شرکت‌کننده از مراکز پرتو (مؤسسات حمایت از تحصیل کودکان کار نهال) شهرداری تهران برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.

وی با تأکید بر رهنمو‌ن‌های مقام معظم رهبری در مورد کاربرد ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: به همین منظور همه امکانات ورزشی شهرداری منطقه ۱۲ به صورت رایگان در اختیار این فرزندان عزیز شهر قرار گرفت.

شهردار قلب طهران ضمن یادآوری میزبانی موفق دو دوره قبل این مسابقات، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور استعدادیابان فوتبال کشور انجام شد و بازیکنان منتخب در پایان به عضویت تیم کودکان آینده‌ساز «قلب طهران» درخواهند آمد.

به گفته یزدی، تجهیز تیم‌ها به لباس ورزشی و اهدای جوایز ورزشی در مراسم اختتامیه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ برای برگزاری این مسابقات بوده است./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط