1400/12/22-16:47
سید فرهاد خدابخشی خبرداد؛

ایمن سازی ۶۰ کیلومتر بزرگراه های منطقه ۲۲

ایمن سازی ۶۰ کیلومتر بزرگراه های منطقه ۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ گفت: با خط کشی محوری و نصب تجهیزات ایمنی و‌ ترافیکی وضعیت بزرگراه‌های این منطقه غربی پایتخت ایمن سازی شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهادخدابخشی در این باره اظهارداشت: بزرگراه های شهید خرازی و شهید همدانی و آزادگان و آزادراه تهران_کرج در محدوده این منطقه از معابر مهم و پرتردد پایتخت به حساب می آید که وظیفه اتصال بین استان های غربی به شهر تهران را به عهده دارند.

وی افزود: روزانه هزاران خودرو سبک و سنگین در این محورها تردد دارند که بخشی از این خودروها مسافران هستند که از ۱۱ استان غربی کشور به تهران تردد دارند به همین منظور ایمن سازی این محورها در دستور کار این معاونت قرار دارد.

خدابخشی تصریح کرد: در همین راستا و به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات نقاطی که در کمیته ایمنی و کاهش تصادفات با نظر پلیس راهور به عنوان نقاط دارای پتانسیل تصادف مطرح شده بود، توسط اکیپ های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۲ ایمن سازی و گاردریل ها، قطعات کاشن تانک، استوانه و تابلو های مورد نیاز نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان شد: در محدوده منطقه ۲۲ نزدیک به ۶۰ کیلومتر معابر بزرگراهی وجود دارد که در طرح استقبال از نوروز ایمن سازی این محورها در دستورکار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط