1400/12/23-12:31
سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق خبر داد:

تعیین اولویت های عمرانی با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به بهشت زهرا(س)

تعیین اولویت های عمرانی با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به بهشت زهرا(س)

سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا(س) با هدف روانسازی ترافیک در آخرین پنجشنبه سال خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید محمد فیاض که در حاشیه نشست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران با معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۹ سخن می گفت، با اشاره به تعاملات انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ، بر لزوم آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا(س) پیش از فرارسیدن پنجشنبه پایانی سال تاکید کرد و گفت: مواردی از قبیل تعریض بزرگراه هاشمی در محدوده تقاطع با بلوار علامه عسگری، اصلاح هندسی میدان چله دوان و محدوده مقابل باب الزهرا(س) باید در اولویت فعالیت های عمرانی مدیریت شهری منطقه ۱۹ قرار گیرد.

در این نشست که تنی چند از مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاونت ترافیک منطقه نیز حضور داشتند، مقرر شد نقشه های مربوط به تعریض بزرگراه هاشمی در اسرع وقت توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک در اختیار شهرداری منطقه ۱۹ قرار گیرد تا اقدامات اجرایی در این زمینه به سرعت آغاز شود. استمرار عملیات اجرایی کنارگذر بزرگراه خلیج فارس از دیگر اولویت های عمرانی تعیین شده در این نشست بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط