1400/12/23-13:20
در مراسم بزرگداشت روز شهید عنوان شد:

راه شهدا را با کار جهادی و تلاش مضاعف ادامه می دهیم

راه شهدا را با کار جهادی و تلاش مضاعف ادامه می دهیم

به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند، روز شهید، مراسمی با حضور سردار محمدی بازرسی ستاد کل سپاه، علی احمدی شهردار منطقه ۱۳، لشگری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و ایثارگران شهرداری تهران، معاونان و شهرداران نواحی چهارگانه و جمعی از شهروندان شهید پرور محلات از سوی اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در جوار مقبره دو شهید گمنام بوستان سیمرغ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در آستانه سال جدید و در آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۰، مسئولان منطقه۱۳ و جمعی از شهروندان در مراسم گرامیداشت روز شهید که در جوار مقبره شهدای گمنام منطقه۱۳ برگزار شد، عهد و میثاقی دوباره با شهدای والامقام و آرمان های الهی امام شهدا بستند.

محمد هادی علی‌ احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در این مراسم، ۲۲ اسفند ماه، روز شهدا را فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با شهیدان دانست و گفت:  فرصت و توفیق خدمت به مردم را مدیون رشادت ها و جانفشانی شهدا هستیم و در آستانه سال جدید، با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهدای والامقام گام بر می داریم.

شهردار منطقه۱۳ تاکید کرد: با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر، راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را ادامه می دهیم.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای سرافراز منطقه ۱۳ و  ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یادآور شد: درود و سلام خدا بر دل‌های صابر و دریایی پدران و مادران و خانواده‌های معزز و معظم شهدا، که پس از سال‌ها از عروج عزیزانشان، همچنان استوار و ثابت قدم، به ما و نسل‌های بعد از ما درس بردباری، صبوری و ایستادگی در برابر هدف می‌دهند و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان نعمت اسلام، انقلاب و شهدا قرار دهد.

مسعود حیدری نکو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ نیز با اشاره به اجرای برنامه های مختلف با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اجرای مارش گروه هوانیروز، سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی بخش های مراسم روز بزرگداشت شهدا در جوار دو شهید گمنام بوستان سیمرغ منطقه ۱۳ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط