1400/12/24-11:31
در راستای اجرای طرح استقبال از بهار انجام شد؛

آماده باش ترافیکی منطقه ۱۵ در استقبال از مسافران نوروزی

آماده باش ترافیکی منطقه ۱۵ در استقبال از مسافران نوروزی

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح استقبال از بهار در حوزه حمل و نقل و ترافیک خبر داد و گفت: با اقدامات ترافیکی انجام شده در این حوزه؛ آماده استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شرق تهران هستیم.

 به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام عید؛ تعداد سفرهای درون و برون شهری این منطقه به جهت جمعیت بالا و همچنین واقع شدن در ورودی شرق تهران با افزایش قابل توجهی روبرو می شود، از این رو تلاش حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه براین اصل استوار شده که با استفاده حداکثری از توان مجموعه بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی ارائه دهیم تا سفری سهل و ایمن داشته باشند.

شهردار منطقه به بازدید و هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهور منطقه جهت ایمن سازی معابر پرتردد منطقه و ارزیابی رفع گره های ترافیکی محدوده اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده تا شهروندان و مسافران ترددی سهل و ایمن داشته باشند. همچنین عملیات عمرانی و حفاری در محدوده محلات منطقه برای سهولت تردد از تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری تا پنجم فروردین ماه متوقف خواهد شد. در همین راستا و به منظور افزایش ایمنی معابر، طرح های اصلاح هندسی تقاطع خیابان فرزانه شهرزاد و احداث دو پهلوگاه در بزرگراه امام علی(ع) شمال به جنوب و روبروی ایستگاه توسکا انجام شد.

او در تشریح برنامه عملیاتی استقبال از بهار در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطر نشان کرد: در راستای بهسازی پایانه های حمل و نقل عمومی؛ رفع ایراد روشنایی پایانه ها، ۲۸۰ مترمربع تعمیر و تعویض جداره ها، ۱۷۵ مترمربع تعمیر و تعویض پوشش سقف سرپناه و ۴۴۶ مترمربع رنگ آمیزی انجام شده و همچنین بهسازی ۱۱ ایستگاه اتوبوس تندرو شامل نصب و مرمت تجهیزات و ۷۵۰ مترمربع شست و شو و نظافت در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه با اشاره به شناسایی نواقص و تکمیل نیازمندی های تابلوهای هدایت مسیر، تجهیزات ترافیکی و تجدید خط کشی معابر گفت: در قالب اجرای طرح استقبال از بهار؛ نصب و مرمت ۲۱۷ مورد استوانه، بشکه، تابلوترافیکی و همچنین خط کشی ۷۲ بلوک عابر پیاده به متراژ ۷۰۰ مترطول بعلاوه ۱۰ کیلومتر طول خط کشی محوری انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط