1400/12/24-13:28

برنامه‌های نظارتی بازرسی در سال 1401 عملیاتی‌تر و هوشمندانه‌تر می‌شود

برنامه‌های نظارتی بازرسی در سال 1401 عملیاتی‌تر و هوشمندانه‌تر می‌شود

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: برای سال ۱۴۰۱ باید تمام وقت و انرژی خود را صرف نکات و موضوعات اصلی کنیم و ضمن ارائه برنامه‌های زمان‌بندی شده، در انجام فعالیت ها نیز هوشمندانه‌تر پیش برویم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در آخرین جلسه شورای معاونان سازمان بازرسی در سال جاری که روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به برنامه های انجام شده و قابل اجرای سازمان از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری تا پایان امسال اشاره و اظهار کرد: در زمینه گزارشاتی که باید منجر به نتیجه بشود خلاء هایی وجود داشت که این خلاء‌ها شناسایی شده و در ادامه برنامه داریم که گزارشات تخلفات را با سرعت و دقت بیشتری به سرانجام برسانیم.

وی افزود: یک سری از کارها باید تا پایان امسال به اتمام برسد، که از جمله آنها مبحث انتصابات و اصلاح ساختار سازمان بازرسی است.

گودرزی ادامه داد: اصلاحات کلی در فرآیندهایی که فسادخیز هستند باید صورت گیرد. شناسایی و اصلاح گلوگاه‌های فساد و حرکت به سمت هوشمند سازی جهت کاهش نظارت‌های فردی و حضوری در موارد لازم، باعث ارتقاء کارآمدی خواهد شد.

وی به برنامه های سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه ابتدایی حضورمان در شهرداری بیشترین تمرکز بر روی پایش ، بررسی و طرح‌های اولیه بود و یک سری برنامه‌های عملیاتی هم انجام شد. برای سال ۱۴۰۱ باید تمام وقت و انرژی خود را صرف نکات و موضوعات اصلی کنیم و ضمن ارائه برنامه‌های زمان‌بندی شده، در انجام فعالیت ها نیز هوشمندانه‌تر پیش برویم.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مسئله بازدیدها و نظارت‌های میدانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای سال آینده برنامه بازدیدها با جدیت بیشتر و با کمک اطلاعات جمع‌آوری شده، در تمامی معاونت‌ها دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه ما در فضای رسانه‌ای و نظارتی به دنبال شهرت و نمایش نیستیم، گفت: رسانه و فضای مجازی تنها یک ابزار برای انعکاس اقدامات و فعالیت های اثربخش سازمان است تا نشان دهیم بازرسی در راستای خدمت‌گزاری به شهروندان در همه حوزه ها حضور داشته و واقعیت‌ها را می‌بیند و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئله آموزش و رشد و پرورش همکاران در سازمان بازرسی دارای اهمیت است. در اولین گام آموزش های تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد و پس از آن برنامه ریزی برای فراگیری مبانی معرفتی، مهارت‌های تشکیلاتی، اخلاق کاربردی و سایر موضوعات انجام شود.

در آخرین نشست معاونان سازمان بازرسی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰، برنامه‌های راهبردی و موضوعات پیشنهادی از سوی معاونان مطرح شد و حاضرین جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط