1400/12/24-13:38
عزم جدی شهرداری تهران و دستگاه های متولی برای توسعه محلات محروم؛

ساختمان درمانگاه اتابک در منطقه ۱۵ افتتاح شد

ساختمان درمانگاه اتابک در منطقه ۱۵ افتتاح شد

ساختمان درمانگاه چهارطبقه با زیربنای ۲۸۰ مترمربع در محله اتابک منطقه ۱۵ با حضور جمعی از مسئولان کشوری و منطقه ای افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، این مراسم با حضور آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام و مسئول قرارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات محروم کشور، دکتر علیان رئیس بنیاد ۱۵ خرداد، دکتر آخوندی عضو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، دکتر عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، سرهنگ جلینی سرکلانتر ششم فاتب و دکتر فریدون فر رئیس شبکه بهداشت شرق، نماینده قرارگاه های جهادی منطقه، معاون اجتماعی منطقه، ائمه جماعات و شورایاران محله برگزار شد.

بنابراین گزارش، ساختمان درمانگاه اتابک در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۸۰ متر مربع با امکاناتی نظیر پارکینگ، داروخانه، دندانپزشکی، مطب دکتر عمومی، خانه احسان، واحد مشاوره و اداره سلامت در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع احداث شده است. مراحل احداث ساختمان درمانگاه به اتمام رسیده و با تجهیز ساختمان؛ درمانگاه تا پایان سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، یک سال است که خانه احسان در این محل افتتاح شده و اکنون با افتتاح درمانگاه، عزم جدی شهرداری تهران و دستگاه‌های متولی برای توسعه محل افزایش یافته است.

برپایه این گزارش، آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام و مسئول قرارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات محروم کشور با اشاره به تشکیل گروه پرسشگری در محلات محروم در خصوص خواسته ها و نیازهای آنان گفت: طی فراخوان هایی در مورد نیاز مسکن، اشتغال و آموزش مردم در محلات محروم فعالیت داریم.

وی در ادامه به شناسایی ۳۵۰ خانوار و تایید آنان از سوی کمیته امداد اشاره کرد و یادآور شد: سبدهای غذایی از شب عید بین آنها توزیع خواهد شد و حس کمک برای همه باید وجود داشته باشد. 

آقامحمدی در ادامه ضمن تشکر از فعالیتهای شهردار منطقه ۱۵ به جهت فعالیتهای جهادی در کاهش آسیبهای اجتماعی اظهار امیدواری کرد: با مجموعه اقدامات، بتوانیم زندگی ۳۶ هزار نفر را در محله اتابک سامان دهیم.

این گزارش حاکی است، مسئولان حاضر در مراسم در ادامه با حضور در بوستان ولی عصر(عج)؛ ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این بوستان، تماشاگر مسابقات رده بندی و فینال فوتبال خیابانی (جام مساجد) شدند.

شایان ذکر است، این مسابقات از روز جمعه ۲۰ اسفند باحضور ۹۳ تیم و ۹۲ بازی به صورت تک حذفی در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال آغاز شده و مسابقات رده‌بندی و فینال روز دوشنبه ۲۳ اسفند با حضور مهمانان مراسم برگزار و در نهایت تیم قیصوری محله بیسیم مقام قهرمانی رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و تیم مقبره الشهدای بوستان گلزار از محله مطهری قهرمانی رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال را کسب کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط