1401/01/06-20:42
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران:

برج میلاد به مقصد گردشگری مسافران پایتخت تبدیل شده است

برج میلاد به مقصد گردشگری مسافران پایتخت تبدیل شده است

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران با حضور در مجموعه برج میلاد، از جشنواره نوروزی و همچنین بخش های مختلف این مجموعه گردشگری به همراه عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، سید احمد علوی در گفتگویی کوتاه ضمن تقدیر از مدیریت برج میلاد برای اجرای برنامه های متنوع و شاد برای ایام نوروز شهروندان گفت: امروز بسیار خوشحالیم که بعد از چندین ماه مجموعه برج میلاد میزبان گردشگران است و این مجموعه دوباره فعالیت های گردشگری و فرهنگی خود را پس از ۲ سال سخت محدودیت های کرونا، شروع کرده و امروز به مقصد گردشگری مسافران تبدیل شده است.

وی ادامه داد: استقبال گردشگران از مجموعه هایی همچون برج میلاد، اراضی عباس آباد، دریاچه شهدای خلیج فارس نشان می دهد که گردشگری پایتخت هنوز جای کار دارد و باید برای سال های آینده برنامه ریزی های گسترده تری برای میزبانی از مسافران نوروزی پایتخت کرد.

همچنین عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد اعلام کرد: ما امسال از همان روزهای نخست جشنواره نوروزی برج میلاد، روزانه میزبان بیش از ۲۰ هزار گردشگر بودیم که خارج از انتظارمان بود و حضور چند برابری مسافران در مجموعه و استقبال برای بازدید از مجموعه، باعث ایجاد صف های بازدید برای شهروندان شد.

وی ضمن عذرخواهی از گردشگران اعلام کرد: ظرفیت برج میلاد بویژه آسانسورهای پرسرعت ما محدود است و ما باید ضمن رعایت نکات ایمنی شهروندان را با این آسانسورها جابه جا کنیم. به همین دلیل از شهروندان می خواهیم که برای بازدید از برج میلاد اندکی سعه صدر پیشه کنند. ضمن آنکه برنامه های شاد و متنوع برای همه اقشار در نظر گرفته ایم تا ایام خوبی را در برج میلاد داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره نوروزی این مجموعه گردشگری تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب میزبان گردشگران و مسافران نوروزی پایتخت است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط