1401/01/09-22:58

بازگشایی خیابانی در پایتخت پس از ۱۸ سال

بازگشایی خیابانی در پایتخت پس از ۱۸ سال

خیابان شهید مدنی در منطقه ۷، پس از ۱۸ سال باز خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نصراله آبادیان اظهار کرد: با توجه به حضور شهردار تهران در مسجد صفا در ملاقات مردمی و همچنین درخواستهای شهروندان و شورایاری‌ها، مسئله بازگشایی خیابان شهید مدنی حد فاصل خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان خواجه نصیر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی جلسات حضوری با مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و بازدید های انجام شده با جا به جایی مصالح، کانکس‌ها، جمع آوری اتاقک نگهبانی و جرثقیل دروازه‌ای موجود در این معبر موافقت شد.

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: مترو زمینی به مساحت تقریبی ۴۵۰ متر را به منطقه برای بازگشایی معبر و به عرض تقریبی ۱۲ متر تحویل داد که در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص بازگشایی خیابان شهید مدنی در دست اقدام است.

به گفته وی اقدامات عمرانی، مطالعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور به منظور بازگشایی این معبر در حال انجام است و پس از سه اصلاح هندسی و تعیین مسیر ویژه برای عبور ماشین‌های آتش نشانی مستقر در ایستگاه آتش نشانی واقع در خیابان شهید مدنی، این معبر پس از ۱۸ سال بازگشایی خواهد شد.

آبادیان یادآور شد: وجود ۴ ایستگاه تاکسی در خیابان شهید مدنی و همچنین تاثیرات بازگشایی این معبر بر بار ترافیکی خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی شرقی و همچنین خیابان شهید نامجو انجام مطالعات دقیق امری ضروری است.

گفتنی است، معبر مذکور از سال ۱۳۸۲ در اختیار شرکت مترو بوده که با تدابیر شهردار منطقه و کارگروه همه معاونت‌ها در حال بازگشایی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط