1401/01/10-22:20
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

بازدید بیش از دو هزار و پانصد گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال

بازدید بیش از دو هزار و پانصد گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بازدید بیش از دو هزار و پانصد گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال (۴ فروردین تا کنون) خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مؤیدی به همراه تنی چند از مدیران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از خانه-موزه سیمین و جلال بازدید کردند.

وی ضمن اظهار خرسندی از آمار بازدیدکنندگان در ایام تعطیلات نوروزی از این خانه موزه، گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در روز از این خانه موزه بازدید کردند.

وی ادامه داد: از ۴ تا ۱۰ فروردین بیش از دو هزار نفر از شهروندان این مجموعه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند که این امر نشانه اقبال اهالی فرهنگ و اقشار مختلف جامعه از مراکز فرهنگی است.

مویدی همچنین با تکیه بر جایگاه شایسته و اعتبار خانه موزه سیمین و جلال در میان نخبگان فرهنگی خواهان رایزنی برای برنامه‌ریزی جهت استفاده بهتر و بیشتر از این پتانسیل برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی شد.

وی ادامه داد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آمادگی دارد تا با نهادهای فرهنگی برای استفاده از تجربیات موفق خانه موزه سیمین و جلال رایزنی و تعامل داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط