1400/06/14-13:09

روایت شهردار ناحیه 2 منطقه 21 از نشست شهردار تهران با شهرداران نواحی مناطق ۲۲گانه

روایت شهردار ناحیه 2 منطقه 21 از نشست شهردار تهران با شهرداران نواحی مناطق ۲۲گانه

علیرضا زاکانی شهردار تهران به منظور احصاء مشکلات و مسائل محلات و با هدف هم اندیشی بیشتر با شهرداران نواحی مناطق ۲۲گانه شهر تهران، جلسه ای برگزار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، ایرج مرشدلو شهردار ناحیه دو این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: از جمله مهمترین مواردی که در این جلسه به چشم میخورد، میتوان به سعه صدر و دقت نظر ویژه شهردار تهران نسبت به صحبت ها و پیشنهادات شهرداران نواحی در دو بخش خرد و کلان مدیریت شهری اشاره کرد که این مهم، خود مبین نگاهی جدید به سوی ناحیه هاست.

وی افزود: در این این نشست، جزوه دستورالعملی با محوریت موضوعی "طرح تحول مدیریت شهری" به هر یک از شهرداران ناحیه داده شد که در تمامی حوزه های عملکردی؛ پیشنهادات، راهکارها و برنامه ها را در چهار سطح فوری، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه کرده است‌ که در حل مشکلات موجود شهر تهران راهگشا خواهد بود.

مرشدلو در خاتمه تاکید کرد: مطمئنا "حس اعتماد و همدلی" نسبت به بدنه کارشناسی و اجرایی شهرداری تهران در قالب برپایی این قبیل جلسات با شهردار محترم تهران در فواصل زمانی مشخص تحکیم می یابد.

وی گفت: در نشست های هم اندیشی  اینچنینی، بهتر میتوان مسائل، مشکلات و درخواست های شهروندان را که شهرداران نواحی از نزدیک و به شکل مستمر با آنها سر و کار پیدا میکنند را به شهردار محترم تهران منتقل کرد تا از سوی مدیریت ارشد کلانشهر تهران در مورد آنها سیاست گذاری ها و چاره سازی  مورد نیاز، انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط