1401/01/16-15:54
مدیرعامل شرکت یادمان سازه خبر داد:

رفع خطر و تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر در نوروز سال ۱۴۰۱

رفع خطر و تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر در نوروز سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از آغاز تعمیرات تخصصی و نیز اجرای اقدامات ضروری به منظور رفع خطر از سازه بزرگراه طبقاتی صدر همزمان با ایام نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، امین شالبافان با اشاره به واگذاری مجدد ماموریت مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای و همچنین تعمیرات تخصصی پل های سواره رو شهر تهران به شرکت یادمان سازه، از آغاز تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر همزمان با نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: متعاقب بروز مشکلات ناشی از سرقت برخی از اجزای سازه بزرگراه طبقاتی صدر شامل هندریل ها و پوشش های فلزی سرستون ها، امور مربوط به رفع خطر و تعمیرات تخصصی در دستور کار شرکت یادمان سازه قرار گرفت و نسبت به رفع خطر از قطعات فلزی که به صورت آویزان توسط سارقان رها شده بود و احتمال سقوط آنها روی وسایل نقلیه وجود داشت، اقدام شد.

وی اصلاح درز انبساط و انجام دیگر تعمیرات موردنیاز در سازه بزرگراه طبقاتی صدر را از دیگر اقدامات به ثمر نشسته در نوروز امسال دانست و از برنامه ریزی به منظور انجام بازدید های دوره ای مستمر از اجزای سازه ای این بزرگراه طبقاتی خبر داد.

گفتنی است بزرگراه طبقاتی صدربا احتساب پل اصلی و رمپ های دسترسی ۱۱ کیلومتر طول دارد. پل اصلی ۵ کیلومتر طول و ۲۳ متر عرض و پل های رمپ های دسترسی ۶ کیلومتر طول و ۷ الی ۱۳ متر عرض داشته و در سال ۱۳۹۲ با ۱۷۰۵ حلقه شمع، ۲۰۲ حلقه سر شمع و ۲۶۳ عدد پایه احداث شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط