1401/01/17-16:35
عملیات نوروزی سازمان مهندسی و عمران در دروازه غربی پایتخت؛

۱۰۶۰ تن آسفالت صرف بهسازی مسیر کندروی شمالی آزادراه تهران-کرج شد

۱۰۶۰ تن آسفالت صرف بهسازی مسیر کندروی شمالی آزادراه تهران-کرج شد

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت بخشی از مسیر کندروی شمالی آزادراه شهید فهمیده (تهران- کرج) همزمان با ایام نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی ضمن اعلام خبر فوق افزود: مقاطع قابل توجهی از مسیر کندروی شمالی آزادراه شهید فهمیده(تهران- کرج) در محدوده پل تقاطع بزرگراه آزادگان و شیبراهه خروجی به مسیر شمال به جنوب این بزرگراه با توجه به درخواست های مردمی و گزارشات پلیس راهور مورد بهسازی قرار گرفت.

وی با بیان آنکه ترافیک سنگین آزادراه تهران- کرج امکان ایجاد انسداد ترافیکی و اجرای عملیات عمرانی در ایام معمول را دشوار ساخته بود، طرح استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ را فرصتی مناسب برای مرمت عوارض خرابی در این شریان بزرگراهی دانست و یادآور شد: عملیات فوق با همکاری پلیس راهور، طی روزهای سوم تا دهم فروردین ماه امسال انجام و طی آن مساحتی بالغ بر ۴۹۰۰ مترمربع با استفاده از ۱۰۶۰ تن آسفالت بهسازی شد.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات بهسازی روکش آسفالت در آزادراه تهران- کرج با استفاده از تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان و توسط واحد امانی معاونت اجرایی به مرحله اجرا رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط