1401/01/17-16:41
با مشارکت دختران و بانوان صورت می گیرد:

پویش ماه مهربانی در دارالمومنین تهران

پویش ماه مهربانی در دارالمومنین تهران

دختران و بانوان دارالمومنین تهران از برنامه های فرهنگی و فعالیت های معنوی بهره مند می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این ویژه برنامه های فرهنگی ماه مهربانی با حضور دانش‌آموزان گروه سنی تا ۱۵ سال و خانواده های ساکن منطقه در بستر فضای مجازی اجرایی می شود.

آیات بهاری، تقویم ماه مهربانی، برگزاری مسابقات هنری با مضامین مرتبط با ماه رمضان و نوع دوستی، روایت ماه مهربانی و پویش مهربانی در محله ها از جمله برنامه هایی است که با رویکرد همدلی و کمک به شهروندان و مهربانی کردن به دیگران به ویژه خانواده های نیازمند و سالمندان توسط حوزه بانوان امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با مشارکت نوجوانان دختر دارالمومنین در نظر گرفته شده است.

برای این منظور و شرکت در مسابقات پویش ماه مهربانی و ارسال آثار هنری، نوشته‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های فعالیت‌های روزانه و دریافت جوایز، تنها کافیست شماره مربوط‌ به منطقه محل سکونت در منطقه به شماره تلفن ۰۹۲۱۲۸۰۲۶۹۳ و یا به آدرس صفحه اینستاگرام banovan14@ ارسال شود.

بر اساس این گزارش اهداف برگزاری این پویش ها که تا پایان ماه مبارک رمضان و در کنار کمک های مومنانه به بانوان نیازمند منطقه انجام می شود؛ کمک به ترویج و ارتقای فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی، دست‌گیری از نیازمندان و همچنین برقراری عدالت اجتماعی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط