1401/01/17-23:49
معاون عمرانی استانداری تهران در بازدید از حریم منطقه ۱۳ تاکید کرد:

صیانت از حریم شهر تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با حریم

صیانت از حریم شهر تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با حریم

در بازدید میدانی مشترک مسئولان ارشد شهرداری منطقه، استانداری و فرمانداری تهران، مسائل و مشکلات حریم منطقه ۱۳ مورد بررسی قرار گرفت و بر همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های مرتبط با حریم و مردم در صیانت از حریم محدوده تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران به اتفاق آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران و صادقی مدیر کل حریم  با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران از محدوده حریم بازدید کردند.

در این بازدید که نماینده وزارت راه و شهرسازی، نماینده بنیاد مسکن و مسئول حریم  منطقه ۱۳ نیز حضور داشتند، معضلات و چالش های مربوط به حریم منطقه احصا و تدابیر واحدی به منظور صیانت از حریم، کنترل و برخورد با تخلفات ساختمانی اندیشیده شد.

عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در بازدید اخیر، هماهنگی خوبی وجود داشت و این شیوه باعث ایجاد ادبیات مشترک بین نهادهای مسئول شده و کنترل و نظارت بر اراضی و مسئولیت هایی که شهرداری های مناطق در حریم دارند را افزایش می دهد.

همچنین شهردار منطقه ۱۳، مسائل و موضوعات مربوط به شهرک موسوم به زیتون و مشکلات روستاهای همه سین، هاجرآباد و سرخه حصار و محدوده حریم را تشریح کرد و خواستار همکاری کلیه دستگاه های مرتبط برای حل این مسائل و موضوعات شد.

محمد هادی علی احمدی، هدف از این بازدید مشترک را هم افزایی و تعامل بیشتر شهرداری، استانداری و فرمانداری به منظور حفظ و صیانت از حریم دانست و ابرازامیدواری کرد: نگاه تعاملی بین مجموعه شهرداری تهران، فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران موجب می شود تا این هم افزایی سبب کارکرد موثر شود.

شهردارمنطقه ۱۳، نظارت بر ضوابط حریم و برنامه ریزی برای تدوین راهکارهای مناسب برای آن در کلانشهر تهران، موضوع و چالش شهری فرامنطقه ای و سازمانی دانست و ادامه داد: هم اکنون تعامل و هماهنگی‌های خوبی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته، به طوری که با تلاش شبانه روزی کلیه عوامل شهرداری و همکاری سایر دستگاه‌ها، شاهد کاهش روند تخلفات در حریم بوده‌ایم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط