1401/01/20-23:13

حضور مهدی عباسی، عضو شورای اسلامی شهرتهران در منطقه ۱۱ و بازدید میدانی از محله های مرکزی تهران

حضور مهدی عباسی، عضو شورای اسلامی شهرتهران در منطقه ۱۱ و بازدید میدانی از محله های مرکزی تهران

مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی این شورا به همراه سید محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ و معاون معماری و شهرسازی این منطقه از سطح محله هلال احمر و موضوعات مدنظر شهروندان بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی این شورا به همراه سید محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ و معاون معماری و شهرسازی این منطقه با همراهی جمعی از فعالین اجتماعی محله هلال احمر و مدیران همراه از سطح محله هلال احمر و موضوعات مدنظر شهروندان بازدید کرد.

در طی این دیدار از اماکن بی دفاع شهری، ساختمان های رها شده، کارگاه های عمرانی، ایستگاه اتوبوس، بیمارستان کودکان واقع در محله هلال احمر، بازار میوه و تره بار، مسجد محله هلال احمر، راسته فروش لوازم خانگی، ایستگاه مترو و بوستان بزرگ رازی توسط عضو‌شورای شهر تهران بازدید به عمل آمد.

مردم محله های مرکزی تهران‌در دیدار های محلی با رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۱ در خصوص معضلات و موضوعات مدنظر خود به گفت و گو پرداختند.

در طی این بازدید موضوعات مدنظر احصا شد و چالش های حوزه معماری و شهرسازی منطقه۱۱ توسط معاون این منطقه بیان شد تا به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر در منطقه ۱۱ و جلب رضایت عمومی اقدام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط