1401/01/21-17:31

اجرای طرح سلامت در ضیافت در مساجد منطقه ۱۳

اجرای طرح سلامت در ضیافت در مساجد منطقه ۱۳

به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان، طرح سلامت در ضیافت در قالب برپایی میز خدمت و کارگاه های آموزشی در ۲۲ مسجد محدوده از سوی اداره سلامت منطقه ۱۳ برگزار می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان در ماه مبارک رمضان، ارتقاء سطح سلامت روزه داران و احیا و تقویت نقش مساجد را از اهداف طرح سلامت در ضیافت برشمرد و افزود: طرح سلامت در ضیافت با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، مرکز بهداشت شرق تهران و خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه منطقه در ۲۲ مسجد منتخب منطقه ۱۳ اجرایی می شود.

به گفته او طرح سلامت در ضیافت در قالب برپایی میز خدمت و کارگاه های آموزشی در مساجد از هشتمين روز ماه مبارک رمضان  آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در این طرح، مشاوره های روانشناسی، غربالگری فشارخون و قند و مشاوره تغذیه ای به صورت کاملاً رایگان برای نمازگزاران صورت می گیرد.

او اضافه کرد: هم چنین در راستای اجرای این طرح و ارتقای سلامت نمازگزاران، آموزش های گروهی با موضوعات مختلف بهداشتی از جمله تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان، بهداشت روان و سلامت معنوی، توانمندسازی شهروندان در خصوص افزایش توان مراقبت از سلامت داده می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط