1401/01/22-13:02

تاکید بر لزوم تسریع و پیشرفت جهادی پروژه های منطقه ۱۸ تهران

تاکید بر لزوم تسریع و پیشرفت جهادی پروژه های منطقه ۱۸ تهران

تیزپاز نیاری سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ در بازدید سرزده از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ضمن تاکید بر توجه به نیازهای شهروندان در چارچوب قوانین بر فعالیت جهادی و شبانه روزی برای به هر چه زودتر به ثمر رسیدن پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ محبوب تیزپاز نیاری سرپرست شهرداری منطقه هجده تهران ضمن بازدید میدانی از پروژه های عمرانی و عملیاتی منطقه به بررسی پیشرفت پروژه و گفتگو با معاونین ، پیمانکاران و دست اندرکاران پروژه ها پرداخت.

گفتنی است در این بازدید سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهری از پروژه های عمرانی تعریض خیابان شهید بهرامی، احداث سوله زقر،مجموعه ورزشی شهید رجایی، ۴۵متری بهار، پروژه عظیم بزرگراه شهید بروجردی و میدان جانبازان بازدید و میزان پیشرفت آن ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت. همچنین در گفتگو با پیمانکاران هر یک از پروژه ها مشکلات و موارد مطروحه از سوی ایشان بررسی و در خصوص تسریع در رفع آنها و پیشرفت جهادی پروژه ها دستورات لازم صادر گردید.

تیزپاز نیاری ضمن تاکید بر توجه به نیازهای شهروندان در اجرای پروژه ها گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما در شهرداری منطقه نظارت مستمر بر پروژه ها و تسریع در تحویل آنها به شهروندان است. برخی از پروژه های منطقه با توجه به حجم بالای پروژه و اهمیت اجرای آنها، سالهاست در حال اجرا هستند که با توجه به پیگیری های موکد شهردار محترم تهران و معاونین محترم ایشان برای پیگیری تا حصول نتیجه و آغاز بهره برداری از پروژه های مورد اشاره، تمام توان خود را برای افتتاح اغلب پروژه ها در سال ۱۴۰۱ به کار خواهیم بست.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ تاکید کرد: همانگونه که شهردار تهران جناب آقای دکتر زاکانی نیز بارها تاکید داشته اند حلقه گم شده مدیریت شهری تهران فعالیت جهادی بوده است زیرا با نشستن پشت میز و نامه نگاری مشکلات مردم نجیب و ولایتمدار منطقه حل نخواهد شد و همه مدیران شهری منطقه باید بصورت مستمر و عملیاتی نسبت به نظارت میدانی بر پروژه ها اقدام کنند تا با ایجاد تسریع در پیشبرد پروژه ها بتوانیم به نیازهای بحق شهروندان پاسخ مناسب داده باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط