1401/01/23-12:16
تذکر حبیب کاشانی در صحن شورا؛

جان کودکان و شهروندان در گرو تصمیم اشتباه ما نباشد

جان کودکان و شهروندان در گرو تصمیم اشتباه ما نباشد

عضو و خزانه دار شورا طی تذکری در خصوص شرایط ناپایداری که ریزگردها در هوای کشور ایجاد کرده است از استاندار تهران خواست که در صورت بروز و هجوم ریزگردها به پایتخت تصمیماتی داشته باشند که جان کودکان و شهروندان به خطر نیفتد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی در پنجاه و هشتمین جلسه شورا ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه، طی تذکری خواهان توجه بیشتر به سلامت کودکان  شد.

حبیب کاشانی گفت: استاندار تهران با اعضای شورا در خصوص آلودگی هوا تلفنی صحبت کردند. اما با توجه به شرایط ایران و کشورهای همسایه، امکان بروز دوباره مشکل ریزگردها وجود دارد.

او در همین راستا ادامه داد: ایشان شاخص وضع هوا از روز شنبه گذشته را به شورا فرستادند. طبق این شاخص که عدد آن بالاتر از ۱۵۰ است، تکلیف قانونی بود که مدارس ابتدایی تعطیل شوند. این ذرات معلق در ۸ صبح در عدد ۱۸۰ بوده و در ساعت ۱۴ به عدد ۱۸۳ رسیده بود. لذا از استاندار خواهشمندم که این همیت را داشته باشند که در صورت بروز دوباره ریزگردها، جان کودکان هفت و هشت ساله در گرو تصمیم اشتباه ما نباشد. لذا با توجه به ظرفیت جسمی کودکان بهتر است که در حفظ جان ایشان برای هجوم دوباره ریزگردها کوشا باشیم.

او در خصوص سرویس مدارس نیز گفت اینکه هنوز سرویس مدارس به راه نیفتاده برای خانواده ها نگرانی ایجاد می کند. بهتر است به این موضوع نیز رسیدگی شود.

کاشانی در پایان با توجه به اینکه رئیس سازمان بسیج شهرداری تغییر کرده است، از زحمات مجتبی سالک رئیس سابق بسیج شهرداری سپاسگزاری کرد

نظرات

captcha

اخبار مرتبط