1401/01/23-23:41
در راستای افزایش ایمنی شهروندان؛

طرح های ترافیکی کوچک مقیاس در منطقه ۷ اجرا شد

طرح های ترافیکی کوچک مقیاس در منطقه ۷ اجرا شد

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح های ترافیکی در این منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: در راستای تسهیل در تردد خودروهای عبوری در سطح معابر منطقه، افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان و نظم بخشی عملیات خط کشی محوری در بیش از ۲۰ معبر سطح منطقه اجرا شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای ۱۶۳ خط کشی بلوک عابرپیاده رنگ دو جزئی و سرد در معابر خیابان های خرمشهر، سبلان، پلیس تقاطع مرودشت، انقلاب تقاطع نامجو، انقلاب تقاطع شریعتی و استاد حسن بنا و اجرای ۵۱ هزار و ۴۰۰ مترطول خط کشی محوری رنگ سرد در خیابان های شهید مدنی، سبلان، انقلاب، حقوقی، سپاه، بهار شیراز، خرمشهر، قدوسی و استاد حسن بنا تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی این معاونت بوده است.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: اجرای ۵۲ کلمه خط کشی نوشتار و کلمات با رنگ دو جزئی در خیابان های قدوسی، خرمشهر، شهید مدنی روی پل بزرگراه امام علی(ع)، حقوقی، بهشتی، شریعتی تقاطع طالقانی و اجرای یکهزار و ۶۳ متر مربع بستر سطوح رنگ سرد تقاطعات در خیابان های قدوسی، شهید مدنی روی پل بزرگراه امام علی(ع)، شریعتی تقاطع بهار شیراز و اجرای ۲۳۴ متر طول خط کشی کانال عابر پیاده رنگ دو جزئی در خیابان های خرمشهر و حقوقی تقاطع شریعتی از دیگر فعالیت هایی است که اجرا شد.

به گفته وی عملیات جداسازی مسیر رفت و برگشت اتوبوس های سامانه تندرو خط یک به متراژ ۲۳۰متر طول به آدرس خیابان دماوند حد فاصل ایستگاه فرودگاه تا خیابان سبلان به منظور جلوگیری از تردد راکبین موتورسوار، نصب ۵۰ عدد گاردریل در بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر شمال به جنوب حد فاصل خروجی خیابان پلیس تا پل شیخ صفی از دیگر اقداماتی بود که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه انجام شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۷ در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اجرای طرح های ضربتی فوق الذکر، شهروندان منطقه فصل بهار را تردد ایمن و روان در معابر منطقه ۷ داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط