1401/01/27-14:38
شهردار منطقه ۷گفت؛

مسجد مال مردم است پس امور مربوط به مسجد باید به خود مردم سپرده شود

مسجد مال مردم است پس امور مربوط به مسجد باید به خود مردم سپرده شود

شهردار منطقه ۷ در جلسه امضاء تفاهم نامه با هیئت امناء مسجد حسینی گفت: مساجد جز اموال شهروندان است پس باید به سوی مسیری پیش برویم که با در اختیار قرار دادن امور محوله به خودشان نسبت به مساجد حس تعصب داشته باشند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران در بحث مسجد محوری، ما در این منطقه برآن شدیم تا با خارج شدن از چهارچوب های قبلی و استفاده ازظرفیت های هیئت امناء، پروژه ساخت مساجد را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در گذشته نظام بودجه ریزی یکی از موانعی بود که تسریع در اتمام این پروژه را به تاخیر می انداخت اما با پیگیری و تلاش همکارانم توانستیم بودجه ساخت این مسجد را از ردیف اعتباری و بصورت صددرصدی دریافت کنیم.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه ارتباط میان مردم و مسجد بیش از پیش باید تقویت شود، عنوان کرد: با توجه به مشکلات نقدینگی، امیدوارم با تامین اعتباری که انجام شده بتوانیم پروژه ساخت مسجد حسینی را در بازه زمانی منطقی به اتمام برسانیم.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاشمان این است که مسجد حسینی هر چه زودتر در مدار مسائل اجتماعی و فرهنگی قرار بگیرد از همین رو با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرداری منطقه در کنار هیئت امناء های مساجد هستیم تا مساجد در حال ساخت سطح منطقه به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

در ادامه این نشست نمایندگان هیئت امناء مسجد حسینی به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در این مسجد پرداختند.

گفتنی است در پایان تفاهم نامه در جهت توسعه و تجهیز مسجد حسینی میان شهرداری منطقه ۷ و هیات امناء امضاء شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط