1401/01/27-22:42
با تشکیل مستمر کارگروه تخصصی؛

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای صیانت از حریم در منطقه ۱۳

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای صیانت از حریم در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تشکیل کارگروه تخصصی به منظور صیانت از حریم خبر داد و افزود: این کمیته به صورت مستمر با حضور مدیران منطقه و نمایندگان دستگاه های ذیربط در این منطقه برگزار می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه با تاکید بر اینکه صیانت از حریم شهر تهران نیازمند همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های مرتبط با حریم و آحاد مردم است، گفت: علاوه بر بازدیدهای میدانی، کارگروه تخصصی به منظور صیانت از حریم به صورت مستمر تشکیل و امید است، این جلسات با تعامل و هم افزایی با دستگاه های ذیربط در انجام وظایف و تکالیف قانونی در حفظ، صیانت و آزاد سازی حریم در منطقه ۱۳ موثر باشد.

او افزود: رویکرد ما بر اساس تدابیر ابلاغی در حوزه حریم، ابتدا بر پیشگیری از وقوع تخلف و سپس برخورد جدی و اجرای آرا قانونی تخلفات ساخت و ساز با حضور قوه قضائیه و سایر دستگاه های متولی است.

شهردار منطقه به برگزاری اولین جلسه کارگروه ویژه صیانت از حریم اشاره کرد و افزود: پیرو دستور شورای حفظ حقوق بیت المال و ابلاغ اداره کل حریم شهرداری تهران کارگروهی با حضور مدیران و نمایندگان جهاد کشاورزی، اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل حریم و جمعی مسئولان منطقه ۱۳ برگزار و اقدامات قانونی و آسیب های موجود مورد بررسی قرار گرفت.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: در سال جاری، از توان اجرایی و تمامی ظرفیت‌های قانونی همه دستگاه‌های مرتبط برای جلوگیری از تخريب و تصرف اراضی ملی بهره‌گیری می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط