1401/01/28-12:19

ششمین جلسه قرارگاه مانع زدایی در منطقه۲۱ برگزار شد

ششمین جلسه قرارگاه مانع زدایی در منطقه۲۱ برگزار شد

به ریاست حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ و با حضور معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه، ششمین جلسه قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های در دست انجام برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در این ماه مبارک گفت: در سایه برقراری تعامل سازنده و اطمینان بخش می توان شهروندان و صاحبین صنایع را در پیشبرد پروژه های بزرگ و کوچک شهری سهیم کرد. پس از اعتمادسازی، گام های بعدی با سهولت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: پس از انعقاد قرارداد و تفاهم نامه، مدیریت شهری منطقه۲۱ به انجام تعهدات بسیار پایبند است. این وفای به عهد، خود بهترین مبنا برای ادامه کار و طی مسیر است. برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار، همت و غیرت بالایی نیاز است.

کاشانی پور اظهار داشت: منطقه ۲۱ ظرفیت های مطلوب و منحصربفردی در امر توسعه و پیشرفت دارد. با بهره گیری از توان فکری و پرورش ایده ها در این قبیل جلسات هم اندیشی می توانیم، برنامه ها و افق پیش رو را به زیبنده ترین حالت ممکن ترسیم کرد.

لازم به ذکر است؛ طی این جلسه از سری جلسات قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه ۲۱، موارد مرتبط با پروژه های یاس و تندگویان و همچنین رایزنی با مجموعه روزدارو جهت ادامه پروژه فرامنطقه‌ای دوگاز مطرح شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط