1401/01/29-15:06
همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) انجام شد؛

برپایی مراسم افطاری ویژه کودکان مراکز پرتو منطقه ۱۵ در پردیس تئاتر تهران

برپایی مراسم افطاری ویژه کودکان مراکز پرتو منطقه ۱۵ در پردیس تئاتر تهران

مراسم افطاری ویژه هزار کودک مراکز پرتو منطقه ۱۵ با حضور دو عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) در پردیس تئاتر تهران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: به منظور اطعام نیازمندان و احسان قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه، سفره‌ مهربانی برای هزار کودک کار با مشارکت خیرین در پردیس تئاتر تهران گسترده شد.

او با اشاره به اینکه این مراسم ها با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری است، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان تلاش کردیم با همکاری خیرین و داوطلبان در راستای هدایت کمک‌‌های مردمی به سوی حمایت از خانواده‌‌های محروم و نیازمند گامی هرچند کوچک برداریم.

صباغ با اشاره به اینکه شما کودکان سرمایه های اصلی کشور هستید و باید شرایطی فراهم شود تا شما در مدارس رسمی کشور ادامه تحصیل دهید افزود: وظیفه ما است تا بستر های لازم برای موضوعات آموزشی و تربیتی کودکان کار را مهیا کنیم.

در ادامه این مراسم عالم بخش رئیس پردیس تئاتر تهران از راه اندازی تئاتر کودکان مراکز پرتو در پردیس تئاتر تهران خبر داد و افزود: کانونی برای شما تشکیل می شود که به کودکان تئاتر، مجری گری، کارگردانی و عروسک گردانی را آموزش می دهد.

او اضافه کرد: این پردیس از زمان تاسیس میزبان میهمان بیشماری بوده است ولی میزبانی کودکان مراکز پرتو که استعدادها و آینده سازان این کشور هستند افتخاری دیگر است.

برپایه این گزارش؛ مراسم افطاری ویژه کودک مراکز پرتو منطقه ۱۵ با حضور حجه الاسلام سید محمد آقامیری و مهدی پیرهادی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) در پردیس تئاتر تهران برپا شد.

براساس این گزارش؛ از برنامه های تدارک دیده برای جشن افطاری کودکان مراکز پرتو می توان به اجرای موسیقی، تئاتر عروسکی، استندآپ کمدی، نمایش کودک، مولودی خوانی و مسابقات فرهنگی اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط