1401/01/29-15:15
با رویکرد موضوعات خدمات شهری؛

اجرای طرح جدید نگهداشت شهر در روزهای یکشنبه هرهفته در منطقه ۱۳

اجرای طرح جدید نگهداشت شهر در روزهای یکشنبه هرهفته در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح شستشو، نظافت، بازدید فنی و رفع نواقص تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری نواحی چهارگانه در روزهای یکشنبه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه گفت :  با توجه به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر ابلاغي شهردار محترم تهران و به منظور تحقق اهداف تعريف شده در طرح مذكور، طرح جدیدی با موضوعات شستشو، نظافت، بازدید فنی و رفع نواقص تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری نواحی چهارگانه در منطقه ۱۳ کلید خورد.

به گفته او، این طرح در دو محور شستشو و گندزدایی مخازن و شستشو و رفع نواقص تجهیزات و ماشین آلات اجرایی می شود.

شهردارمنطقه ۱۳ با بیان اینکه اولین مرحله این طرح در محل مجموعه موتوری سنگین منطقه واقع در بزرگراه شهید دوران به اجرا درآمد، افزود: در این طرح ضمن گندزدایی مخازن و زیر مخزنی ها در محورهای نواحی چهارگانه، کلیه ماشین آلات خدمات شهری اعم از جمع آوری پسماند تر، مخزن شوی، واتر جت، جدول شوی، خودروهای حمل خاک و نخاله و سبک و سنگین شستشو و رفع نقص شدند.

شهردارمنطقه ۱۳ با بیان اینکه طرح نگهداشت شهر با مقیاس محله ای و منطقه ای در موضوعات خدمات شهري شامل آراستگي و پاكيزگي معابر شهری، اتوبان ها، انهار، المان ها و... نیز اجرایی می شود، ابراز امیدواری کرد: با افزودن این طرح جدید به دو طرح دیگر، اثر بخشی طرح های نگهداشت شهر افزایش یافته و روند خدمات دهی به شهروندان، انسجام و بهبود بیشتری پیدا می کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط