1401/01/30-22:26

هزار پاکبان افطار میهمان منطقه ۵

هزار پاکبان افطار میهمان منطقه ۵

ضیافت یک هزار نفری افطاری پاکبانان و نیروهای خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، در شامگاه شانزدهم ماه مبارک رمضان، یک هزار پاکبان و نیروی خدمات شهری، افطار میهمان منطقه ۵ بودند. در این ضیافت که با هدف تکریم از پاکبانان منطقه ۵ برگزار شد، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و احسان شریفی شهردار منطقه حضور داشتند.

سروری در حاشیه این مراسم با ابراز خوشحالی از چنین ضیافتی اظهار داشت: بسیار خوشحال کننده است که این امکان از سوی شهرداری منطقه ۵ فراهم شده تا توفیق افطار در کنار پاکبانان عزیزمان را داشته باشیم. من فکر میکنم که این دوستان پاکبان ما هستند که بر ما منت گذاشتند و اجازه دادند ما در جمع شان باشیم.

او افزود: اقدامات و برنامه های این چنین، برکتی است برای مدیریت شهری و هر مقدار که توسعه یابد در فرهنگ هم زیستی ما و درک موقعیت و زحمات این عزیزان تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین توکلی زاده معاون اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تشکر از میزبانی شهرداری منطقه اذعان داشت: ضیافت افطاری از سنت های حسنه در این ماه مبارک است و بسیار خوشحال کننده است که شهرداری منطقه۵ با میزبانی افطاری برای پاکبانان خدوم این منطقه، قدم مثبتی در حفظ این سنت حسنه برداشته است.

شریفی شهردار منطقه نیز با بیان اینکه این شب از شب های بسیار خوب منطقه ۵ بود، اظهار داشت: مردم ما شبانه روز با زحمات پاکبانان مواجه هستند. افرادی که از نیمه های شب تا سحر تلاش میکنند تا صبح هنگام شهری پاکیزه تحویل شهروندان دهند. آنها صادقانه می کوشند تا آرامش کالبدی شهر را حفظ کنند.

او افزود: پاکبانان عموما انسان های شریف، اهل تلاش، کم ادعا، پاکدست و امانت دار هستند. بسیاری از مردم به آنها اعتماد دارند. در همین محلات منطقه ۵ پاکبانانی داریم که کلید منزل برخی شهروندان برای آبیاری باغچه یا سرکشی به منزل در هنگام سفر، در اختیار آنهاست.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه باید قدر این نیروهای خدوم و زحمت کش را دانست، اظهار داشت: هم مجموعه شهرداری تهران در قبال این عزیزان وظایفی بر عهده دارد که باید به انجام آنها متعهد باشد و هم شهروندان باید با پاکیزه نگه داشتن شهر، کمک حال آنها باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط