1401/02/05-16:08

درج فرمول محاسبه عوارض شهری در قبوض گامی برای شفافیت مالی

درج فرمول محاسبه عوارض شهری در قبوض گامی برای شفافیت مالی

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: یکی از دغدغه های شهروندان موضوع نوع و نحوه محاسبه عوارض شهری است که انتظار وجود دارد برای شفافیت مالی در قبوض عوارض نوسازی و پسماند شهروندان فرمول محاسبه نیز درج شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سومین جلسه کمیته درآمد منطقه ۲۲ در سال جاری به ریاست وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران و با حضور معاونان، مدیران حراست و بازرس شهرداری منطقه برگزار شد.

محمدی در این جلسه اظهار داشت: در راستای شفاف‌سازی محاسبه عوارض و طرح تکریم ارباب رجوع باید به سمتی رفت که ریز محاسبه عوارض و بهای خدمات به شهروندان در قبوض پرداختی شان لحاظ شود تا شهروندان در جریان کامل امور قرار گیرند.

وی افزود: اینکه شهروندان به موقع اقدام به پرداخت عوارض ملکی شان کنند، از تخفیفات برخوردار می شوند نیز در نحوه محاسبات قید شود و آن دسته از شهروندانی که سالیان سال است اقدام به پرداخت نکرده اند و طبیعتا منجر به پراخت جریمه می شود نیز در محاسبات در قبوض درج شود.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: این منطقه در اجرای ماده صد نسبت به سایر مناطق شهر تهران پیش رو است، با این وجود در تلاش هستیم موضوعات ماده صد را به شکل دقیق و بر اساس دستورالعمل ها مورد اجرا قرار دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط