1401/02/07-14:21
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:

ضرورت توجه به سلامت روانی و معنوی شهروندان در برنامه‌های سلامت

ضرورت توجه به سلامت روانی و معنوی شهروندان در برنامه‌های سلامت

سوده نجفی در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی شهرداری تهران به مناسبت هفته سلامت تاکید کرد: توجه به سلامت روانی و معنوی شهروندان در برنامه‌های سلامت مدیریت شهری ضرورت دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی شهرداری تهران به مناسبت هفته سلامت به ریاست سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ‌‌و با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران، مدیرعامل سازمان ورزش، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، مدیرعامل شركت ساماندهی صنايع و مشاغل، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، مدیرعامل شركت شهرسالم، مدیرعامل سازمان پيشگيری و مديريت بحران، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست شركت کنترل کیفیت هوا صورت گرفت.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه از ۱۷ اردیبهشت ‌ماه هفته سلامت آغاز می‌شود، گفت: به منظور بهبود عملکرد و هم افزایی اقدامات سازمانها و ادارات کل درگیر با موضوع سلامت در شهرداری تهران برای اولین بار گرد هم آمده ایم تا از اقدامات موازی جلوگیری شود و با هماهنگی هر چه بیشتر در خدمت شهروندان تهرانی باشیم.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر  با تاکید‌ بر این ‌که در دوران کرونا وپسا کرونا با توجه به تهدید سلامت معنوی و سلامت روانی شهروندان باید در برنامه های هفته سلامت علاوه بر سلامت جسم به سلامت معنوی و روانی شهروندان توجه ویژه داشت.

این عضو شورای شهر پس از استماع برنامه‌های سازمان‌های مربوطه در خصوص هفته سلامت انتقادها و پیشنهاداتی را برای بهبود کیفی ‌و کمی طرح‌های مطرح شده ارائه کرد و خواستار همکاری مداوم و همه‌جانبه سازمان‌ها با اداره کل سلامت شهرداری تهران (دبیرخانه هفته سلامت) جهت ارائه خدمات در شان به شهروندان شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیازسنجی مناطق محروم باید در اولویت تمامی طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران باشد.خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات دقیق و به موقع، مدیریت هزینه‌های مالی و برنامه‌ریزی‌های منسجم، ابلاغ دستورالعمل‌های واحد و جلوگیری از موازی‌کاری و پرهیز از اقدامات نمایشی و سطحی مهمترین دستاورد این نشست باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط