1401/02/08-13:16
با کاشت صد نهال؛

عطر نفس های تازه در بوستان های شمال شرق تهران پیچید

عطر نفس های تازه در بوستان های شمال شرق تهران پیچید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح کاشت نهال برای نوزادان متولد شده در ۱۰ بوستان منتخب نواحی ۹گانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "اسمعیل قضات لو" با بیان اجرای طرح نفس های تازه شهر از فروردین ۱۴۰۱ در منطقه گفت: شروع بهار نمادی برای حیات دوباره است و تولد هر نوزاد نوید بخش حضور یک شهروند جدید در شهر استکه اجرای طرح نفس های تازه شهر بهانه خوبی برای گرامیداشت حضور او خواهد بود لذا اداره امور بانوان منطقه این اتفاق فرخنده را با کاشت نهال به نام نوزادان تازه متولد شده جشن میگیرد.

او هدف از برپایی مراسمی این چنین را شناسایی و جلب مشارکت بانوان فعال اجتماعی از طریق فعال سازی کارگروه سبک زندگی و خانواده (تسنیم) در محله ها عنوان کرد و افزود: از ۲۸ فروردین ماه جاری در ۱۰ بوستان منتخب نواحی ۹گانه به نام نوزادانی که در فاصله دی ماه ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ متولد شدند، ۱۰۰ نهال با حضور والدینشان کاشته می شود.

قضات لو در ادامه گفت: یکی از مزیت های این طرح ایجاد تعلق خاطر محله ای است که با همدلی شهروندان مطمئنا بسیاری از آسیب ها جلوگیری خواهد کرد، این طرح با مشارکت و همدلی نواحی ۹گانه، ادارات امور بانوان، ستاد راهبری مدیریت محله و اداره فضای سبز منطقه در حال برگزاری است یک نهال با حضور والدین توسط پلاکی که به نام نوزاد تهیه شده، به نام نوزاد نامگذاری و غرس می شود.

معاون شهردار منطقه ۴ همچنین افزود: در حاشیه مراسم نیز والدین به همراه نوزاد خود در کنار نهال کاشته شده عکس یادگاری می گیرند که پس از چاپ در انتهای مراسم به همراه لوح یاد بود و هدایایی با حضور شهردار ناحیه، مدیر امور بانوان منطقه و مدیران و کارشناسان اجتماعی ناحیه، به ایشان تقدیم می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط