1400/06/15-22:42
در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران این منطقه مطرح شد؛

تقدیر از مشارکت و وحدت رویه نهادهای مختلف منطقه ۱۹ در مدیریت بحران ها

تقدیر از مشارکت و وحدت رویه نهادهای مختلف منطقه ۱۹ در مدیریت بحران ها

نشست فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ با هدف هم افزایی نهادهای مختلف برای بررسی مخاطرات و بحران های منطقه و اجرای اقدامات پیشگیرانه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که شهردار و مدیران شهرداری این منطقه و نیز مسئولین سازمان های خدمات رسان شامل برق، آب، آتش نشانی، راهور، اورژانس، مرکز بهداشت جنوب تهران، سپاه، نیروی انتظامی و رابط شورایاران منطقه حضور داشتند، ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل به اقدامات انجام شده درخصوص پیشگیری از شیوع کرونا پرداخته شد.

طی این جلسه علی توکلی شهردار منطقه ضمن تشکر از خدمات انجام شده به منظور پیشگیری از کرونا و واکسیناسیون شهروندان در سایت های مختلف منطقه، واکسینه شدن بخش قابل توجهی از ساکنین این منطقه را حاصل هم افزایی و وحدت رویه بین نهادها و ادارات دانست و از همکاران سپاه، بسیج، مرکز بهداشت جنوب تهران و نیروی انتظامی در خدمات واکسیناسیون پایگاه خودرویی بوستان ولایت که روزانه مورد استقبال جمع زیادی از شهروندان تهرانی قرار گرفته است، تشکر کرد.

او همچنین ازآغاز فعالیت احداث پاساژ توحید خبر داد و درخصوص رفع خطر پاساژ زنجانی ها نیز خواستار اکتفا نکردن به اخطار ها و پیگیری این موضوع برای تأمین امنیت جانی شهروندان شد.

شهردار منطقه در ادامه درجریان اقدامات انجام شده درخصوص ایمن سازی فرونشست های معبر ورودی نمایشگاه بین المللی در پارکینگ حرم مطهر، پیشگیری از آتش سوزی در بوستان ها بویژه بوستان بزرگ ولایت، رفع خطر از املاک پرخطر، جانمایی و تحویل کانکس های دوام به محلات و ارائه لیست گودبرداری های منطقه برای بارگذاری در سامانه جامع اطلاعات مکانی و تسهیل امور واکسیناسیون کرونا شهروندان در سایت های مشخص شده منطقه قرار گرفت.

توکلی در پاسخ به درخواست نماینده هلال احمر برای راه اندازی خانه های هلال در سراهای محلات نیز خواستار پیگیری با هماهنگی معاونت اجتماعی منطقه شد.

طی این نشست نمایندگان نهادهای خدمات رسان نیز به تشریح اقدامات خود در راستای مدیریت بحران ها و خدمات ارائه شده برای بحث مقابله با ویروس کرونا پرداختند، ضمن اینکه رابط شورایاران منطقه نیز به نمایندگی از شهروندان منطقه سخنرانی و برخی از مسائل و مشکلات را مطرح کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط