1401/02/11-10:55

خدمت رسانی شهرداری منطقه ۷ به بازدیدکنندگان بیست و‌ نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خدمت رسانی شهرداری منطقه ۷ به بازدیدکنندگان بیست و‌ نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

شهردار منطقه ۷ اهم اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه به منظور آماده سازی مصلی امام خمینی(ره) برای میزبانی شایسته از بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان عنوان کرد:این منطقه در جهت رفاه حال شهروندان بازدید کننده از نمایشگاه قرآن، فعالیت هایی همچون: جمع آوری ۱۶ دستگاه غلطان ضایعات چوب و سر شاخه، جمع آوری ۱۰۷ کامیون خاک و نخاله، شستشوی و پاکسازی و نظافت دفتر نمایشگاه در دو فاز به متراژ ۳ هکتار، نظافت و پاکسازی و شستشوی محوطه مصلی از قبیل پارکینگ ها، بلوار اصلی و صحن مقابل درب ورودی شبستان به متراژ ۱۷ هکتار، شستشوی ۲۰ عدد مخزن زباله، شستشوی جداول، المانهای شهری و ترافیکی از جمله اقدامات انجام شده توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ویژه برنامه های آموزشی و سرگرمی شامل ایستگاه بازی، سرگرمی، خلاقیت و نقاشی با مفاهیم قرآنی، کتابخوانی با موضوع مفاهیم قرآنی، برپایی استیج مذهبی با حضور عمو روحانی و دعوت از کودک حافظ قرآن، اجرای نمایش های قرآنی با حضور کودکان و مراسم احیا ویژه کودکان تنها بخشی از فعالیت هایی بود که از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه انجام شد.

به گفته شهردار منطقه ۷ شناسایی ۲۰ نقطه به مساحت ۴۰۰ متر مربع جهت لکه گیری آسفالت و انجام ۲۸۰ متر مربع لکه گیری در ۱۴ نقطه از معابر مذکور از جمله فعالیت هایی بود که از سوی معاونت فنی و‌عمران منطقه اجرا شد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به واقع شدن مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه و برگزاری ویژه برنامه های متنوع در این مکان همواره تلاش کردیم با اجرای اقدامات خاص و استفاده از تمام ظرفیت های موجود میزبانی شایسته ای را از شهروندان داشته باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط