1401/02/12-19:20

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جام رمضان سال ۱۴۰۱ برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جام رمضان سال ۱۴۰۱ برگزار شد

با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه ۲۱ "اختتامیه مسابقات ورزشی جام رمضان سال ۱۴۰۱" در رشته های فوتسال، مینی والیبال و تنیس روی میز در مجموعه ورزشی شهرک دریا و با حضور ورزشکاران محله های سیزده گانه منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رحیم احمدزاده مدیر اداره ورزش این منطقه با بیان خبر فوق گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ "مسابقات ورزشی جام رمضان" سال ۱۴۰۱ در رشته های فوتسال ویژه رده سنی بزرگسالان، مینی والیبال در رده سنی زیر پانزده سال و تنیس روی میز در سه محدوده سنی زیر و بالای پانزده سال و پیشکسوتان برگزار شد.

وی افزود: در رشته ورزشی فوتسال ۳۸ تیم از ۲۲ فروردین لغایت ۱۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی دریا با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم های شهداء شرمنده ایم، شهید زماین و سردار جنگل به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

احمدزاده ادامه داد: در رشته مینی والیبال ۱۲ تیم در روزهای ۹و ۱۰اردیبهشت در مجموعه ورزشی دریا با یکدیگر به رقابت پرداختند که در خاتمه نیز تیم های ستارگان پدیده، مقاومت و پدیده جوان به ترتیب حائز مقام نخست تا سوم شدند.

مدیر اداره ورزش منطقه ۲۱ همچنین یادآور شد: در رشته تنیس روی میز ۵۸ نفر در مجموعه ورزشی یاس از دوم اردیبهشت ماه تا زمان اختتامیه با یکدیگر رقابت کردند و در پایان در رده سنی بالای ۱۵ سال آقایان داود قهرمانی، حسین معارفی و مجتبی دهقان؛ زیر ۱۵ سال امیرمحمد مرتضی پور، سید حسن محمدی و رهام شهراب؛ رده پیشکسوتان نیز فرهاد ناصری، جمال بنی شعبان و داود ابراهیم پور مقام های اول تا سوم هر یک از رده ها را به خود اختصاص دادند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط