1401/02/13-14:23

ایوان خانه های منطقه ۱۳ زیبا می شوند

ایوان خانه های منطقه ۱۳ زیبا می شوند

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای پویش "ایوان های زیبای ما" همزمان با فصل بهار و در راستای زیباسازی منظر شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: پویش ایوان خانه ات را زیبا کن با محوریت مشارکت بانوان در زیباسازی چشم انداز ساختمان و منظر شهری در منطقه ۱۳ در حال اجراست.

او در ادامه افزود: با توسعه شهرنشینی و افزایش مسائل مرتبط با آن، منظر شهری نیز دچار درهم ریختگی فراوان شده است در این میان شهروندان به‌ویژه بانوان به عنوان کنشگران اصلی در شهر و خانواده می‌توانند با ارائه خلاقیت‌های نو و مشارکت معنادار، دستیابی به محیطی مطلوب‌تر و زیباتر، را فراهم کنند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: این برنامه شامل رفع زواید بصری در بالکن‌های ساختمان و زیباسازی خلاقانه ساده با همکاری اعضای خانواده و خانواده‌های ساکن در ساختمان در قالب دو موضوع پاک‌سازی ایوان‌های ساختمان از وسایل اضافه و زیباسازی ایوان‌های واحدهای یک ساختمان با استفاه از گلدان یا دکوراسیون مدنظر اهالی ساختمان به صورت یک شکل، خلاقانه و ساده است.

با اجرای برنامه «ایوان‌های زیبای ما» تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، نسبت به شناسایی و جلب مشارکت بانوان فعال در محله‌ها و ترغیب خانواده‌های محله، چشم انداز بصری بهتری برای ساختماهای محله و شهر فراهم خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط