1400/06/16-17:57

اجرای پنجمین مرحله طرح "نِت" در منطقه ۱۳

اجرای پنجمین مرحله طرح "نِت" در منطقه ۱۳

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۳ از اجرای مستمر طرح نت با هدف افزایش آمادگی لازم جهت مواجهه با پيامدهای ناشی از حوادث خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، فرامرز اکبری، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران، احراز آمادگی لازم جهت مواجهه با پیامدهای ناشی از حوادث در مدیریت بحران را ضروری دانست و افزود: همزمان با اجرای طرح «نِت» در منطقه، تجهیزات امداد و نجات در پنج مرحله تعمیر و نگهداری شده و این طرح به صورت مستمر ادامه دارد.

او "نِت" را مخفف نگهداری و تعمیرات اعلام کرد و افزود: در این طرح، مجموعه برنامه ها و اقداماتی به منظور نگهداری تجهیزات در سطح قابل قبول از نظر عملیاتی و یا بازگرداندن تجهیزات معیوب به چرخه استفاده و بهره برداری انجام شد.

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه، نتیجه طرح نِت را ایجاد آمادگی، حفظ و استمرار قابلیت عملیاتی تجهیزات و افزایش عمر مفید تجهیزات دانست و یادآور شد: تجهیزات امداد و نجات موجود در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران منطقه به صورت مستمر پایش و رفع مشکل شده و فعالیت اتاقهای دبیران بحران نواحی و فرمانده دوام محله رصد می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط