1401/02/17-12:25
به مناسبت هفته سلامت؛

منطقه ١٣، دبیرخانه جشنواره گنجینه های شهر من در تهران می شود

منطقه ١٣، دبیرخانه جشنواره گنجینه های شهر من در تهران می شود

شهردار منطقه ۱۳ ضمن تشریح برنامه های این منطقه در هفته سلامت از انتخاب این منطقه به عنوان دبیرخانه جشنواره گنجینه های شهر من در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ با اشاره به بزرگداشت هفته سلامت از تاریخ۱۷ تا ٢٣ اردیبهشت ماه با شعار "سلامت ما، حال خوب ما" گفت: این هفته فرصتی مغتنم برای تاکید بر اهمیت سلامت به عنوان یکی از ارکان مهم در حفظ و ارتقای جامعه و تحقق توسعه پایدار است و در این راستا، ویژه برنامه های متعددی در محلات سیزده گانه از سوی اداره سلامت منطقه۱۳ پیش بینی و تدارک دیده شده است.

او با اشاره به روز شمار هفته سلامت که به عناوین مختلفی نامگذاری شده است، افزود: این هفته را با اجرای ویژه برنامه هایی در محلات گرامی می داریم که یکی از این برنامه ها، برپایی گذر سلامت در بوستان پیروزی است که با بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردمی و سازمان های مختلف، خدمات سلامت محور ارائه می شود.

شهردار منطقه۱۳ به برگزاری جشنواره غذا در بوستان پیروزی اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره با شعار نه به فست فود با چندین هدف طراحی شده است که در قالب آن ضمن رقابت شهروندان با یکدیگر با پخت غذای سالم سعی می کنیم، سبک زندگی سالم را بین شهروندان ترویج و از سوی دیگر در اقدامی خداپسندانه و به منظور کمک به نیازمندان، کلیه غذاها، بین نیازمندان توزیع می شود.

علی احمدی با اشاره آغاز به کار جشنواره گنجینه های شهر من همزمان با هفته سلامت در شهر تهران افزود: منطقه ۱۳ به عنوان منطقه پایلوت دبیرخانه جشنواره گنجینه های شهر انتخاب شده و آثار دریافتی این جشنواره در حوزه های هنری مختلف را داوری می کند.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: این جشنواره که با هدف "شناسایی توانمندی های سالمندان شهر تهران" برگزار می شود، اختتامیه آن در مهر ماه سال جاری برگزار و نفرات برتر آن مشخص می شوند.

او افزود: از دیگر برنامه های این هفته اختصاص به افتتاحیه طرح سه شنبه های سلامتی مساجد دارد که در قالب آن دوازده میز خدمت در دوازده محله برپا و با ارائه خدمات رایگان میزبان نمازگزاران است.

علی احمدی اضافه کرد: تیم اسکیت سوار منطقه۱۳ تحت‌ عنوان پرچمداران سلامت با در دست داشتن پرچم هفته سلامت از ساختمان شهرداري منطقه تا خيابان بهشت مقابل شورای اسلامی شهر تهران با هدف ترويج شعار هفته سلامت حركت خواهند كرد.

شهردار منطقه ۱۳، برپایی کارگاه آموزشی سلامت محور، ارائه مشاوره و ویزیت رایگان خانواده های کم برخوردار از دیگر برنامه‌های اداره سلامت منطقه برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط